W czasie kiedy drużyna po raz kolejny przeżywała SZOK spowodowany przez nagłe pojawienie się pięknej bliźniaczki Kuroko przyszły Kyoko i Taila.
Karą Tetsuyi był pokój z łożem małżeńskim, który miał dzielić z Tetsayą, co o dziwo dziewczynie nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie- sama zaproponowała to ich tacie. Taila chciała mieć pokój z Kyoko i Riko, więc nastolatki uległy namowie uroczej sześciolatki. Chłopacy zajęli pokoje dwuosobowe.
***
-Łał!- powiedziała Aida wchodząc do pokoju.- Duży telewizor, lodówka z napojami i przekąskami, internet i kimona! Jestem w raju...- powiedziała opadając na łóżko.
-Siostrzyczko, mogę dzisiaj spać z tobą?
-Oczywiście!
-DZIEWCZYNY!!! Masażyści czekają!- zawołała pani Kuroko podśpiewując.
-CO?!- krzyknęła zaskoczona Aida.
-Ohayo Riko-chan! Miło mi cię poznać. Jestem Shirayuki, matka tej całej kolorowej gromady! Jak już mówiłam czekają na nas MA-SA-ŻYŚ-CI! No i kosmetyczki, więc chodźmy!
-A-a-ale...
-Żadnego ale! Chłopcy zajmą się sobą, a my pójdziemy na królewski relaks! Należy ci się... biedactwo, jedna dziewczyna otoczona przez TYLU śmierdzących, ociekających potem sportowców!
-BLE!!!- Taila wywaliła język z obrzydzenia.
-Idziemy!- rozkazała pani Kuroko pchając Aidę w stronę łazienki.- Zakładaj kimono i na dół!
-D-d-dobrze...
Jak ojciec się dowie o jakiś masażystach to nie chcę wiedzieć co się stanie... ledwo co pozwala mi przebywać z chłopakami- pomyślała.- Oby nie posłał mnie do szkoły żeńskiej z internatem...
***
Masaże, przystojni masażyści, maseczki, manicure, pedicure i gorące źródła... Pani Shirayuki, Kyoko, Riko i Tetsaya były w siódmym niebie... Taila też poszła- kosmetyczka malowała jej paznokcie i naklejała na nie naklejki z Fairy Tail. Dziewczyny cały czas rozmawiały na przeróżne tematy. Aida bardzo zaprzyjaźniła się z niebieskowłosą.***
Chłopaki również korzystali z atrakcji: mini salon gier, basen, siłownia i telewizja... Tak samo jak dziewczyny ujrzeli siódme niebo.
I tak minął dzień pierwszy- zostało jeszcze trzynaście.
----------------------------------------
290 słów. Trochę krótko, ale... Nie mam na razie powodu pisać dłuższych rozdziałów. Dziękuję za 250 gwiazdek^^
Następny fakt o mnie: jade na wakacje do Grecji :-D
Chcecie się czegoś o.ma ie dowiedzieć?- zadawajcie pytania w komentarzach!
Do nexta, otaczki :-*
CZYTASZ
Kuroko no Basket: Pierwsze Światło
FanficCo wiemy o Kuroko poza informacjami związanymi z koszykówką?- nic... W moim opowiadaniu przedstawię wam jego rodzinę i relacje między jej członkami, a Tetsu. Pojawi się również wątek miłosny! Notowania: #792 - 19.03.2017r. #728 - 28.09.2017r.