•2•

263 9 1
                                    

Příjemné čtení :*
Omlouvám se za chyby, nekontrovala jsem to.
V minulé kapitole : Najednou se zeptal na něco co jsem vůbec nečekala......

„ dáš mi prosím tvoje telefonní číslo?"
Řekl a já myslela, že se mi to jenom zdá. „ N-o jasně, a ty mi dáš to tv-oje ? Koktavě jsem řekla a pohleďela mu do jeho očí. Nadiktovala jsem mu číslo a on řekl „ Zavolám ti a můžeme se někde sejít,ale nemůžeš nikomu říct moje telefonní číslo" já jen přikývla. Stáli jsme naproti sobě a oba hleděli tomu druhému do očí. Začal se ke mě pomalu přibližovat a já k němu. Když jsem zjistila co má v plánu tak jsem nechtěla přestat. Spojil naše rty a já myslela že umřu. Tenhle sen jsem si vždy chtěla splnit, ale ani ve snu by mě nenapadlo,že se vyplní. Odtáhli jsme se od sebe z nedostatku kyslíku a on svým dokonalým hlasem začal mluvit „ promiň, jsi moc pěkná " začala jsem se červenat a on zase spustil „ jsi roztomilá když se červenáš" začala jsem zase rudnou ještě víc takže podle mě jsem byla rudá až na zadku. „ promiň už ale musím již dozpívat koncert " řekl a já jen přikývla a ochranka mě dovedla zpátky.

Po koncertě

Nemohla jsem si pořád uvědomit co se stalo. Splnil se mi můj největší sen. Štípněte mě někdo jestli to není sen, je to  překrásný sen. Naštěstí není. Jeli jsme s Emmčou vlakem a já jí vše řekla co se stalo a ona byla ráda že sem si to tak užila. „ Emmi ? " oslovila jsem jí a ona řekla „ ano Mio ? Děje se něco ?" Řekla starostlivě. „ nevadí že si tě Justin nevybral a já se tady tím jak kdyby vychlubuju?" Řekla jsem opatrně aby se jí to nedotklo. „ Co blázníš právě že jsem za tebe ráda, že sis to užila " řekla a přitom se na mě usmívala. Objali jsme se a obě jsme si dali do uší sluchátka a poslouchali hudbu.

Doma jelikož bylo 03:49 tak jsem si jen vyčistila zuby, převlákla se a šla jsem do postele. Umyju se až ráno, protože teď už jsem byla hrozně unavená. Zhasla jsem lampičku a šla spát. Po pár minutách jsem se potopila do říše mích snů.

Týden po koncertě- ráno

Vzbudila jsem se na nepříjemné zvonění mého telefonu. Podívala jsem se kdo volá, ale číslo bylo neznámé. „ Ahoj tady Justin " řekl a já si uvědomila, že jsem mu včera dala číslo, ale to jeho jsem si nestihla uložit. „. Ah-oj Justine " řekla jsem trochu koktavě. „ nechceš někam zajít ? " Zeptal se a mě se rozzářili oči neváhala jsem ani sekundu a hned řekla „ No jasný a kde sraz ? " Je to takový divný, ale zároveň úžasný si dávat s vým idolem, vzorem sraz. „ No co takhle ve Starbucksu ? " Řekl jeho dokonalým hlasem. „ No proč ne, a v kolik ? " Zeptala jsem se a čekala na odpověď. „ No tak v 11 ? " Řekl a já odpověděla „ jo dobře tak pa " „ pá " řekl a pak už jsem jen slyšela pípání. Koukla jsem se na hodiny, které ukazovali 09:37 takže jsem měla tak hodinu na nachystaní a pak už bych musela běžet ke Starbucksu.

Šla jsem se osprchovat. Namočila jsem si celé tělo i vlasy. Na vlasy jsem dala šampón, a poctivě jsem ho umyla. Na tělo jsem dala sprchový gel, který jsem následně umyla. Když jsem vyšla z vany tak jsem okolo sebe odmotala ručník. Na vlasy jsem si dala ručník, který jsem smotala do turbanu.

Udělala jsem si snídani. Na snídani jsem si udělala míchaná vajíčka a ktomu ovocný čaj. Do čaje jsem si dala cukr a celý jsem ho vypila.

Převlékla jsem se do šedého crop topu a černých kraťasů. Měla jsem ještě 20 minut, tak jsem si rychle vyžehlila vlasy. Šla jsem do chodby kde jsem se obula a běžela do Starbucksu.

Přišla jsem do Starbucksu, kde už jsem viděla zamaskovaného Justina, aby ho nikdo nepoznal. Sama bych ho asi nepoznala kdyby mi nezačal mávat.

Objednali jsme si kafé......

Doufám, že se vám kapitolka líbila a omlouvám se za chyby. Klidně si pište o věnování.

- belieberka13



Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat