•8•

128 7 0
                                    

Příjemné čtení :*


To jsem slyšela naposledy, protože jsem se potopila do říše mých snů...

Ráno

Vzbudila jsem se na jemné polibky na mém krku. Otevřela jsem oči nad kterých se skláněl Justin, který měl rozházené vlasy, které mu padaly do obličeje.

„Dobré ráno princezno moje" řekl mi a já jsem se pousmála nad tím oslovením.

„Dobré lásko" řekla jsem a natáhla jsem se pro polibek. Spojili jsme naše rty, Justina jsem si přitáhla za zátylek k sobě, čím jsem prohloubila náš polibek. 

„Co budeme dneska dělat? " Zeptala jsem se Justina, který se začal smát a já absolutně nevěděla proč se směje.

„Co je tu k smíchu?" Řekla jsem trochu podřážděně.

„Lásko ty jsi zapoměla, přece jedeme k mým rodičům" řekl a já jsem se musela také začít smát nad tím jaký jsem sklerotik.

„Jo vlastně, ale já jsem jak jsem byla unavená jsem si nezbalila večer kufry" řekla jsem a pokrčila jsem přitom ramena.

„no tak rychle ať to stihneme, já jsem si je taky nezbalil, takže si zbal první ty a jelikož snídani nestihneme, protože je už skoro půl dvanácté tak půjdu uvařit oběd a potom si zbalím i já a pojedeme k mým rodičům, měl by tam být Jazzy i Jaxon " usmíval se Justin.

„tak dobře" usmála jsem se a jak jsem se zvedala z postele mě Justin plácl rukou do zadku a já na něj vhodila pohled ala 'jsi mrtvej' on se jenom zasmál a také vstal a šel do kuchyně vařit oběd, mezitím já jsem vytáhla dva kufry, i pro Justina.

*****

Po asi půl hodině balení jsem měla vše zabaleno. Po domě se rozlínala neodolatelná vůně špaget. Rozběhla jsem se po schodech dolů.

„MŇÁM" zařvala jsem a skočila jsem Justinovi na záda, Justin se jenom smál a chytil mi nohy abych nespadla. Posadil mě na židli a přede mě dal porci špaget. On si také naložil porci.

„Dobrou Chuť" řekla jsem mu a přitom jsem se usmívala.

„Dobrou Chuť lásko" řekl mi a já už jsem neodolala a začala jíst.

„Je to výborné" řekla jsem Justinovi.

„Děkuju" odpověděl a chtěl vzít špinavé nádobí, ale já jsem ho zastavila.

„počkej lásko, já to udělám, ty jsi jdi zabalit, ať můžeme jet k tvým rodičům" řekla jsem a pousmála jsem se, protože jsem byla nervózní z toho, že je dneska poznám.

„Tak dobře, hlavně se neboj já mám hodné rodiče" pohladil mě po tváři a já jsem se při jeho dotyku zachvěla.

„tak šup " popohnala jsem ho, pom co Justin odešel si zabalit tak jsem se vrhla na to špinavé nádobí.

****
Justinovi to moc dlouho netrvalo, když přišel dolů tak já už jsem taky měla hotovo.

„lásko já se půjdu sprchovat" řekla jsem a usmála jsem se.

„můžu jít stebou?" Podíval se na mě s prosebným pohledem, já Justinovi věřím, ikdyž jsem před žádným klukem nebyla nahá, tak mu prostě věřím.

„jo můžeš" usmála jsem se.

„SUPER!!!" Začal tam řvát a já jsem se dusila smíchem.

***

Napustila jsem plnou vanu vody s pěnou. Justin přišel obmotal kolem mě ruce a vyzvedl mě na pračku. Tam mi stáhl kraťasy a tričko mi přehodil přes hlavu. Byla jsem jen ve spodním prádle, takže byla řada na mě. Vyslékla jsem mu tričko a kraťasy si vyslékl sám. Rozepl mi podprsenku, která skončila někde na pračce. Zakryla jsem si svá prsa a začala jsem se hrozně červenat. Justin mi ruce oddělal.

„lásko jsi krásná, nemáš se za co stydět" řekl a já jsem ho poslechla.
Jenom jsem přikývla. Sundal mi i kalhotky a já jsem mu sundala boxerky. Trošku jsem se zarazila nad jeho délkou, byl opravdu dlouhý.

Justin vlezl do vany jako první a já šla hned po něm. Lehla jsem si hlavou na jeho hruď a relaxovala jsem.
Oba jsme si užívali přítomnost toho druhého.

***
Vylezli jsme z vany a oba dva jsme kolem sebe obmotali ručník a šli jsme se obléct. Já jsem si vzala kraťasy s vysokým pasem. K tomu jsem si vzala černý crop top, byl na něj nápis 'smile'
Vlasy jsem nechala rozpuštěné akorát jsem je přečesala hřebenem.

Justin měl červené kalhoty spadlé až pod zadek. K tomu černé tílko. Na krku mu vysel tlustý zlatý řetěz a na hlavě měl samozřejmě snapback.

„sluší ti to lásko" pochválila jsem mu vzhled.

„děkuju, ale tobě se nic nevyrovná" řekl a já jsem začala červenat.

„taky děkuju, ale už bysme měli jet"

Justin přikývl a šli jsme k autu. Zapli jsme si pásy a Justin se rozjel.

****

Za pár minut jsme zastavili před obrovským luxusním domem, ale Justinův je větší. Justin mě chytl za ruku a povzbudivě se na mě usmál.
Zazvonila jsem na zvonek. Po pár vteřinách otevřela malá holčička.

„Justine!" Výpískla a objala ho.

„Jazzy, ty princezno moje" řekl jí a mě se to líbilo ,jakou mají k sobě lásku.

„Kdo je ta paní? " Řekla Jazzy a ukázala na mě. Já jsem se jenom zasmála.

„Víš, to je to překvapení, co jsem vám chtěl představit, a už pojďte" usmál se.

„aha tak dobře, já jsem Jazzy " natáhla ke mě ruku a já ji přijmula.

„Já jsem Mia" představila jsem si. Zatím je to v pohodě....

Ahojky máte tady další kapitolku. Omlouvám se za chyby, pište si o věnování.

                             -belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat