Příjemné čtení :*
To už jsem nevydržel....
Žduchl jsem ji a ona spadla na zem.
„Tak kde je?" zařval jsem až nadskočil Liam.
„Pryč, daleko odsud" dělají si prdel? Potřebuju ji k životu.
„Kde kurva?" zase jsem zařval.
„Prodal jsem ji Bagonovi, jako jeho osobní děvku" Bagon je šéf největšího Amerického gangu, svý děvky bije bičem a nechová se k nim vůbec hezky. Vyndal jsem pistol z opasku a kluci hned pochopili a začali jsme střílet. Zabili jsme všechny i Selenu. Ani trochu líto mi ji nebylo. (Dělejme, že Selena není slavná)
Z pohledu Mii
„Kočičko pojď k tatínkovi" zasmál se nějaký slizák. Radši jsem neodpovídala.
„Bagone kolik mi za ni dáš?" zeptal se Zak toho slizáka.
„No nevěděl jsem, že je to až takovej kus, jak na fotce, tak 15 000 000$" oni mě prodávají tomu slizákovi? Né jen to né.
„Okey, tak je naval"
Néé, tady nechci být. Už jen od pohledu se mi ten chlap hnusí.
***
Právě mě přivezli někam před obří vilu někde uprostřed pole? Ehm co?
„Vystup si" mrkl na mě a mě se nadzvedl žaludek, bleju. Takovej úchyl, fuj. Ať už si pro mě Justin přijede. Začala jsem brečet. Nemůžu bez něj být. Co jsem komu udělala, že zrovna já musím mít takovou smůlu?
Ta vila je mega luxus, ještě víc než u Justina a už to je co říct. Všude samý děvky, stříkačky a balíčky s trávou.
„Tak najez se, seš úplně vyhublá" nacházeli jsme se v kuchyni, kde byl stůl pokrytý veškerým jídlem. Jelikož jsem tak dvy týdny pořádně nejedla, tak jsem si sedla a pustila jsem se do toho. To co jsem snědla za tu hodinu jsem snad nesnesla ani za svůj život, to si ovšem střílím, ale snědla jsem toho hrozně moc.
„Dáme si rychlovku ne?" Zamrmlal na mě ten slizák a usmál se tak, že mu šli vidět všechny jeho zlatý zuby. Fuj.
„Neee Neee" zakývala jsem hlavou a šla do zadu, protože se ke mě přibližoval. Narazila jsem do zdi takže jsem byla v pasti.
„Zlatíčko, tady velím já, né ty" mrkl na mě a začal mě líbat na krku a sundávat mi tričko, ihned jsem ji odstrčila a chtěla utéct, ale bohužel mě chytil za ruku. A už to bylo. Bolelo to, tak moc. Už nechci. Kde jsi Justine, když tě potřebuju?
•Líbí se vám kapitola?
•omlouvám se, že je tak krátká, ale teď prostě není čas
•Kdo chce aby ji Justin už našel?
•Jinak moc děkuji za přečtení, jste úplně úžasní🤙💕
•Taaak Ahooooj ❤
-Belieberka13-
ČTEŠ
Nikdy Ji Nenajdeš
FanfictionJeden životní okamžik svět Mii Judes a Justinovi BieberovVi. Láska ho změnila. Co se vše stane? Dozvíš se v knize 15+