Z pohledu Mii
Kde jsi Justine, když tě potřebuju?
Už hodinu tu není, bolí mě hrozně podbříšek a mám hrozně velký hlad. Kéž by tu byl Justin. Začnou mi stékat slzy po rozpálených tváří. Chci potlačit bolest, tak radši usnu.
Z pohledu Justina
Vydali jsme se do Ameriky. Ano jedeme k Bagonovi ať zachráníme Miu. Už to bez ní nedokážu.
„Takže plán zní následovně, dorazíme do Ameriky, dostaneme se k Bagonovi, jelikož má vše pořádně zabezpečený, tak jsem zavolal jednumu gangu, kterej taky Bagona nenávidí. Ti nám pomůžou, Kyle se Zachym odvedou pozornost týpka co hlídá hlavní vchod...." Začne vysvětlovat dlouhý plán Zayn.
Každý má své role a všichni víme co máme dělat, ale teď teprve jsme na letišti do Ameriky.
•Už V Americe•
Na letišti nás čekal ten gang kterému volal Zayn. Ti ví kde Bagon bydlí. Je to odsud nějakých devět hodin. Takže se konečně v autě prospím, poslední dobou spím hrozně málo, musím pořád myslet na Miu. Nasedneme do auta. Nejedeme ani pět minut a mě už padají víčka. Nechám to tak a usnu.
Z pohledu Mii
Vzbudím se když někdo prudce rozrazí dveře, s nadějí se podívám jestli tam nestojí Justin. Snaha marná. Stojí tam nějaká služka co má tácek s jídlem. Omluví se za to, že mě vzbudila a jídlo mi dá na noční stolek. Jelikož jsem hladová, tak se opatrně posadím. Vyjeknu bolestí, protože i tak mě bolí podbříšek. Na tácku se nachází různé druhy ovoce, zeleniny, ale je tam i kuře s bramborem. Pití mám na výběr kofolu nebo jablečný džus.
Odložím teď už prázdný tácek na noční stolek a snažím se znovu usnout. Ze začátku se mi to nedaří, ale nad představou mě a Justina zase spolu a navíc šťastný usnu.
Z pohledu Justina
Už je pozdě a my jsme na benzínce a tankujeme auta. Všichni jsou unavení, tak se rozhodli, že si zdřímnou, i když jsem protestoval, protože jsem chtěl jet a najít Miu, tak všichni mi řekli, že za prvé nevím kde to je a sám tam nemůžu. Vytáhl jsem si tedy sluchátka a začal poslouchat.
O 7 hodin později
Nakonec jsem taky ještě usnul a všichni jsme plně nabití energie. Už jen hodinu a půl a budem u Mii. Už se na mou květinku nemůžu dočkat.
Z pohledu Mii
Ráno se vzbudím na snídani. Vajíčka se slaninou a opět můj oblíbený jablečný džus. Po snídani přijde Bagon a znovu co včera. Znásilní mě, ale mnohem horším způsobem. Pouta mi dá a bičuje mě. Je to neskutečná bolest. Vše jsem zas proplakala...
Ahooooj, hlásím se po tak hrozně dlouhé době, ale nebyl čas, zas škola a nebudu se vymlouvat, ale ani náladu na psaní jsem neměla, ale vzpomněla jsem si na sebe jak nesnáším když někdo nedodělá knížku a já potom musím přemýšlet jak to skončí, takže se vracím zpátky. Mám něco málo předepsaného tak to bude jak dřív ❤️ jen se chci zeptat kolik Kapitol ještě mám psát. Napadlo mě že skončím někde u 50 ne? Rozhodně to napište do komentářů. Je to na vás. A jestli chcete Nikdy ji Nenajdeš 2. Zítra bude další část, pokud to stihnu tak bude i večer. Pá
-belieberka13-
ČTEŠ
Nikdy Ji Nenajdeš
FanfictionJeden životní okamžik svět Mii Judes a Justinovi BieberovVi. Láska ho změnila. Co se vše stane? Dozvíš se v knize 15+