Příjemné čtení :*
U studia nás čekal........
Scooter, který se na nás usmál a pozdravil nás. Pozdrav jsme mu oplatili a vydali se do studia.
Justin zpíval nějakou písničku, která se mi vážně líbila. Potom co ji dozpíval přišel ke mě a začal se rozkošně usmívat. „ tady chce někdo pusinku" řekla jsem se smíchem. „ to někdo budu já " řekl rozkošně. S úsměvem jsem ho políbila na rty.
„ nechtěla bys někdy semnou něco nazpívat? " Řekl a své ruce obmotal kolem mého pasu a já obmotala jeho ruce na jeho krk.„ ráda bych, ale neumím zpívat takže bys ztratil všechny své fanoušky a beliebery " odpověděla jsem.
„ už jen tvůj hlas mluví za to ,že zpívat umíš" řekl. „ pojď" dovedl mě do studia a dal mi nějaký papír s textem.
„ tady máš text a na tři začni zpívat" řekl mi. „3" začal odpočítávat. „ 2, 1" spustila se písnička a já začala zpívat ten text.
Justin jenom čuměl s otevřenou pusou.Písnička skončila a já se jen na Justina usmála. „ Zp-íváš doko-na-l-e " řekl řekl koktavě, a dlouze mě políbil. „ děkuju" poděkovala jsem mu. „ víš co ? " Zeptal se mě. „ ne nevím " odpověďela jsem mu. „ celou dobu to nahrává, takže to co jsi zazpívala bude v písničce, takže tuhle písničku zpíváš semnou " řekl a na obličeji měl takový úšklebek.
„ seš mrtvej " vraždila jsem ho pohledem. On na mě jen muckl.
Já jen nad ním pokroutila hlavou a šla za ním.Jeli jsme domů, kde jsem se převlékla do kraťasů a crop topu . Vlasy jsem nechala rozpuštěné, byli totiž ještě rovné od žehličky.
Šla jsem za Justinem, který byl rozvalený na gauči a díval se na televizi. Šla jsem k němu ze zadu abych na něj mohla bafnout. „ Baf! " Zařvala jsem a přitom jsem mu dala ruce na ramena, aby se lekl. „ jsi normální ? já z tebe dostanu infarkt" řekl a já dostala velký záchvat smíchu.
„ ha ha ha, moc vtipné " řekl s ironií v hlase, stejně se potom začal smát.
„ na co koukáš ? " Zeptala jsem se ho a sedla jsem si do jeho klína. Justin si sedl normálně a já si opřela hlavu o jeho hruď. „ na nějakou komedii, nepustíme si něco spolu ?" Zeptal se mě a já jsem přikývla.Když byl film v půlce, tak mi začali těžknout víčka a po pár minutách jsem usnula.
Z pohledu Justina
V půlce filmu mi na hrudi spokojeně začala Mia oddechovat. Vypl jsem televizi, vzal jsem Miu do náruče jako princeznu. Šel jsem do pokoje. V pokoji jsem ji položil na postel a zakryl jsme ji. Vyslékl jsem si oblečení a nechal jsem si jenom boxerky. Vyčistil jsem si zuby a lehl jsme si do postele vedle Mii. Obmotal jsem ruce kolem jejího pásu a přitáhl jsme si ji k sobě. Po pár minutách jsem konečně usl.
Ráno
Vzbudil jsem se celkem brzo, v 8:37, jop pro mě brzo. Mia stále spala, ale já už ji chtěl vzbudit, proto jsme ji na krk začal dávat jemné pusinky, z krku jsem se přesunul na obličej kde jsem ji také dával pusinky.
„ hm..m " začala si mrmlat ve spánku. „ vstávej lásko " řekl jsem jí, ona se převalila na druhý bok a řekla „ kolik je hodin?, Já chci ještě spát" zamrmlala si. Musel jsem se nad tím usmát. „ je 8:45 " odpověděl jsem ji. „ tak brzo ? " Zeptala se a já jen přikývl. Napadlo mě, že jí udělám překvapení. Písničky už mám nazpívané a další koncerty mám nejdříve za měsíc takže pohoda. Napadlo mě, že jí vezmu někam k moři. Jelikož jsme teď v L.A. tak nejlépe někam letecky, protože mi říkala, že nikdy nikam nejezdili. UŽ TO MÁM !!! Pojedeme do Barcelony!!! Já už jsme tam byl, ale Mia určitě ne. A pokud jsem to neříkal tak Mia má letní prázdniny, které končí za měsíc. Takže máme na sebe ještě dlouho času.....
Ahoj !! Je tu další kapitola, doufám, že se vám líbila a omlouvám se za chyby.
-belieberka13-
ČTEŠ
Nikdy Ji Nenajdeš
FanfictionJeden životní okamžik svět Mii Judes a Justinovi BieberovVi. Láska ho změnila. Co se vše stane? Dozvíš se v knize 15+