•12•

115 5 0
                                    

Příjmné čtení :* omlouvám se za chyby :))

Zítra jí udělám dokonalý večer a tam jí to dám....

***

Večer jsme přišli asi o půl 9, protože jsme nakupovali v obchodech, prošli jsme pár památek a potom jsme šli na večeři. Vyfotili jsme pár fotek a dávali jsme to na sociální sítě. Fanoušci z hlavě u Barcelony, byli moc rádi, že jsem k nim blíž, než normálně. S pár jsem se potkali a vyfotili. Chtěli i fotku s Miou a šlo na ní vidět, že je šťastná z toho. Šel jsem se osprchovat a vyčistit si zuby, protože Mia už dávno byla, měla hotovou i hygienu.

Vešel jsem do ložnice si pro boxerky. Mia spokojeně oddechovala a vypadala vážně roztomile. Prostě ležela až po krk s peřinou přikrytá a ten její nevinný pohled mě hrozně vzrušoval. Lehl jsem si za ní do postele. Jelikož byla ke mě zády tak jsem přes ní položil mojí ruku a přitáhl jsem si ji. Viděl jsem jak se umála. Ten její úsměv je moje droga.

„Dobrou noc lásko, miluju tě nejvíc na světě a nikoho jiného ne" řekl jsem a myslel jsem, že mi neodpoví, protože spí, ale nespala.

„Taky tě moc miluju, dobrou noc miláčku" řekla mi a já jsem jí dal pusinku na krk a potopil jsem se do říše snů.

Ráno

Vzbudil jsem se a zjistil jsem, že Mia ještě spinká. Vzal jsem mobil a vyfotil jsem nás jak mi leží na hrudi. Musel jsem dělat pomalé pohyby, abych ji nevzbudil. Podíval jsem se na svoji tapetu. Tu fotku úplně miluju.

Rozhodl jsem se, že udělám Mie snídani do postele, protože dneska chci mít s ní dokonalý den.

Vstal jsem se a šel jsem do kuchyně. Dneska na snídani jsem vybral palačinky. Máme je oba rádi. Jinak ptáte se proč s ní chci mít dokonalý den? Dneska jsme spolu půl roku.
Jo hrozně rychle to uteklo. Nejlepší půl rok mého života.

Připravil jsem těsto na palačinky a rezehřál jsem pánev na které byl olej. Začal jsem těsto lít na rozpálenou pánev.

Udělal jsem tak patnáct palačinek z celého těsta. Některé palačinky jsem namazal nutellou, některé marmeládou. Vše jsem dal na tác společně s javorovým sirupem, cukrem a šlehačkou. K tomu jsem nalil do skleniček jablečný džus, protože ho Mia pije každé ráno, říká, že jí to dává energii.

Vešel jsem s plným tácem opatrně do ložnice. Mia ještě spala, ikdyž byla roztomilá tak jsem jí musel vzbudit, aby to neměla studené.

„lásko vstávej" řekl jsem a políbil jsem ji na rty. Okamžitě se vzbudila a začala spolupracovat. Po nějaké době jsme se od sebe odtáhli z nedostatku kyslíku.

„Udělal jsem ti snídani" zakřenil jsem se na ní. Usmála se a pustila se společně semnou do jídla.

„Děkuju, bylo to vynikající" usmála se na mě a já jsem jenom přikývl.

„co budeme dělat?" Zeptala se mě.

„mohli bysme jít do nějaké restaurace na oběd, potom mám překvapení pro tebe" zase jsem se na ni zakřenil.

„jo to by bylo fajn a řekneš mi to překvapení?" Řekla to tak s nadějí. Usmál jsem se, že jí to řekl, ale ve skutečnosti jsem měl jiný plán.

„Ne" vyplázl jsem na ni jazyk což jsem asi neměl dělat. Ona mě bouchla!! POLŠTÁŘEM!!!!! A tak začala polštářová bitva. Bouchali jsme se polštáři a taky se smáli. Skončila bitva a já jsem ležel nad Miou. Rukama jsem se podepíral, abych jí nezalehl. Usmála se na mě a já ji úsměv opětoval. Políbil jsem jí na rty a Mia přidala i jazyk. Mezi našimi jazyky začala 3. Světová válka. Z líbání se stalo vášnívé líbání plné lásky a vášně. Po dlouhém polibku, kdy nám docházel dech jsme se od sebe odtáhli z nedostatku kyslíku jinak bysme se líbali ještě teď. V tu dobu polibku to bylo jako kdyby jsme existovali jen my dva. Mia a já. Jinak nic.

„Miluju tě" řekla mi a mě se na obličeji vykouzlil úsměv ala větší ho už neumím (:D)

„Ani nevíš jak já tebe" usmála se na mě. Políbil jsem ji na rty.....

Ahoj. Je tu nová kapitola doufám, že se vám líbí, překvapení zatím neřeknu :P. Byla trošku kratší, ale to snad nějak přežijete :D. Tak u další Ahoj!

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat