•7•

139 7 1
                                    

Příjemné čtení :*

Vzal jsem šátek, aby neviděla a zavázal oči ze začátku protestovala, ale nakonec jsem ty oči zavázal.....

Vystoupil jsem a obešel auto k Miiným ( nevím jak se to skloňuje) dveřím, které jsem otevřel. Vedl jsem jí k cestě se svíčkami. Tam jsem jí sundal šátek, ale nechal jsem ruce na jejích očích.

Z pohledu Mii

Sundal mi šátek ,ale jeho ruce zůstali na mých očích. Ty pak taky oddělal. Viděla jsem nádhernou cestu s hořlavými svíčkami. „ líbí? " Zeptal se mě Justin. „ blázníš? Vždyť to je dokonalý" odpověděla jsem mu. „ a to není všechno " řekl a pohladil mě po tváři, to co řekl jsem už neřešila a nechala si vychutnávat chvíli s ním.
Došli jsme před krásný altánek, kde byli pohozené rudé okvětní lístky růží.

Na stole ležela obálka. Justin mi odsunul židli ,já jsem si sedla a jako pravý gentleman mi ji i přisunul. Také si sedl naproti mě. Zapálil svýčku na stole. „ mám pro tebe takové malé překvapení " řekl Justin. „ ty víš, že miluju překvapení" řekla jsem a usmála se. „ a taky mě " zasmál se Justin a já sním. „ tady máš to překvapení " podal mi obálku. Otevřela jsem ji. Málem jsem se rozbrečela. „ Děkuji, Děkuji moc " obejmu ho a on se usmíval jak sluníčko na hnoji.

*****

„kdy jedeme ?" Zeptám se když sedíme v autě. „ zítra takže až přijedeme tak si zbal a zítra to letadlo jede v 22:30 takže ještě přes den bych ti chtěl představit svoji rodinu" řekl a mě vypadli oči z důlku. Co když se jim nebudu líbit? Co když si mě neoblíbý? Co když mě nebudou mít rádi? Honili se mi otázky v hlavě.

„hlavně se neboj, moje rodina je v pohodě" řekl a položil mi na stehno jeho ruku. Krátce se na mě podíval a usmál. Úsměv jsem mu opětovala a opřela jsem se o okno a ani nevím jak, ale usnula jsem.

„lásko vstávej " řekl mi Justin a následně jsem cítila na tváři polibek.
Promnula jsem si oči a vylezla jsem z Justinova auta. Odemkla jsem dveře, vyzula si boty a šla po schodech do mého a Justinova pokoje. Vzala jsem si své pyžamo a šla jsem do koupelny. Umyla jsem si své vlasy a i tělo.

Vlasy jsem stočila do ručníku. Na hlavě jsem si vytvořila turban. Usušila jsem si své tělo, které jsem následně oblékla do mého ultra pohodlného pyžama. Na pyžamo jsem si navlékla svůj župan a šla jsem do pokoje, kde Justin už seděl na posteli. Když mě uviděla tak se do široka usmál. Přešla jsem k němu a sedla jsem si na něj obkročmo. Políbil mě a já jsem prohloubila polibek, tím že jsem ho chytla za zátylek a přitáhla jsem si ho k sobě blíž. Z nedostatku kyslíku jsem odtáhla a lehla jsem si do postele. Vzala jsem svůj iPhone 6s ( nevím jestli jsem to říkala, ale Mia má iPhone 6s). Psala jsem si s Emmčou, když se Justin sprchoval. Vylezl z vody a měl kolem pasu obmotaný ručník, takže mi šla vidět jeho vypracovaná hruď.

„Děláš to naschvál ?" Zeptala jsem se ho a nakrčila jsem obočí.

„Co bych měl dělat? " Řekl a lišácky se usmál.

„no to, že se tady promenáduješ  jenom v ručníku" řekla jsem a myslím, že mi i ukápla slina, když jsem pořád nemohla přestat koukat na jeho svaly.

„hm. Tak aspoň neslintej" řekl a smál se nad mím výrazem, ani se mu nedivím, upřímně bych se ani já sama nechtěla vidět.

„C-ož-e ? Já ? Vůb-ec nesli-ntá-m" řekla jsem koktavě.

„né vůbec " smál se mi Justin.

Jen jsem na něj hodila pohled  ala  'to sis posral'.

„né Mio, dobře neslintáš" řekl a přetočil si mě k sobě.
Vítězně jsem se usmála a políbila jsem  Justina.

Justin se potom šel obléct. Konečně mi Emmča odpověděla a já jsem si sní dál psala. Seděla jsem na posteli, když v tom na ni Justin skočil, vytrhl mi mobil z ruky a zamkl se v koupelně.

„Justine Drew Biebere okamžitě vylez" zařvala jsem snad přes celý dům.

„máš dobré zprávy" smál se, ale potom jeho hlasitý smích utichl, vylezl z koupelny a začal po mě řvát.

„já jsem si myslel, že mě nepodvádíš, ale vím, že to byla chyba" zařval a stekla mu slza z oka.

Já jsem začala brečet, protože ho nepodvádím.

„ kde jsi to vzal? Já jsem tě nikdy nepodvedla a ani jsem to nikdy udělat nechtěla" brečela jsem, až jsem se dusila.

„no když máš nějakýho sráče pojmenovanýho Zac a srdíčko, a píšete si jak se na sebe těšíte, hm tak to o něčem svědčí" řekl a pořád brečel, ničil mě pohled na něho.

„nech mě to vysvětlit" řekla jsem pořád s pláčem.

„no tak říkej" řekl mi, ale pořád byl uplakaný

„ Takže Zac je můj nejlepší kamarád, a těšíme se na sebe do školy, jsme čistě jenom kamarádi, protože on má holku a ta holka je Emmča, a já nemiluju nikoho jiného, jenom tebe " řekla jsem a podívala jsem se na něho zlomeným pohledem.

„Mio promiň, měl jsem si to nechat vysvětlit a né hned po tobě řvát" řekl a objal mě, já jsem mu objetí opětovala.

„to je v pořádku, jenom si to nechej vždy prvně vysvětlit" usmála jsem se na něj.

„půjdeme už spát? "Zeptal se Justin.

„jo, jsem hrozně unavená" odpověděla jsem. 

Šla jsem si teda lehnout. Po pár minutách se pod Justinovu vahou prohla madrace. Obmotal si kolem mě ruce.

„Dobrou noc lásko" řekla jsem.

„Dobrou noc miláčku" řekl mi tiše do ucha.
To jsem slyšela naposledy, protože jsem se potopila do říše mých snů...

Ahoj. Máte tady novou kapitolu. Doufám, že se vám líbila. Tahle kapitola je trochu delší, takže kdyby jste tyhle delší kapitoly chtěli častěji tak si napište do komentáře. Taky si můžete psát o věnování. Jěště se omlouvám za chyby.
    

                        -belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat