!! VAROVÁNÍ !!
Tahle kapitole je určena osobám starším 15 let.
Příjemné čtení :*Když se odešla koupat tak jsem měl konečně vymyšlený plán.....
Slyšel jsem, že zapíná vodu ve sprše a pouští si písničky. Takže jsem po celém pokoji zapálil svíčky. Po zemi jsem rozházel okvětní lístky růží a na postel jsem položil růže které jsem koupil v květinářství, které je hned u našeho hotelu. Mia vyšla po půl hodině když jsem už jsem měl vše připravené. Vyšla z koupelny s začala na mě s úžasem koukat.
„Ježiši to je nádherné" usmála se na mě tím jejím nádherným úsměvem, který mě vždy zahřeje u srdce. Přešla ke mě objala a na rty mi vtiskla sladký polibek. Nevím jestli jsem to už říkal, ale dnes máme tří měsíční výročí (možná to tak nevychází, ale to je jedno). Podal jsem jí ty růže, které leželi na posteli. Sladce se na mě usmála, čichla si k růžím a potom je odložila do vázy. Začali jsme se líbat. Z dravého líbání se stalo vášnívé líbání plné lásky a vášně. Začala mi vyslékat tričko, takže se jí vyskytl pohled na mou hruď, abych nebyl pozadu, tak jsem jí já vyslékl taky tričko
Z pohledu Mii
Přehodil mi tričko přes hlavu. Položil mě na postel a lehl si nad mě, rukama se podpíral, aby mě nezalehl.
„Opravdu to chceš?" Zeptal se mě s nejistotou v hlase. Přikývla jsem. Podle mě je na to správný čas.
„Nechci aby jsi toho litovala" řekl.
„s tebou toho nebudu litovat, protože tě miluju" usmála jsem se.
„Tak dobře, budu opatrnej" řekl. Zase jsme se začali vášnivně líbat. Justinovi jsem sundala kraťasy, protože já už jsem byla jenom v kalhotkách. Vše dělila jenom jeden kus oblečení. Jeho boxerky a moje kalhotky. Justin mi putoval po celém těle. Zastavil se u mích prsou, které začal cucat a různě laskat. Byla jsem už hrozně vzrušená. Vjel mi rukou pod kalhotky a já jsem slastí vzdychla. Sundal mi moje kalhotky a já jsem mu sundala boxerky. Kdyby jste mě viděli tak nevidíte rozdíl mezi mnou a rajčetem.
Justin se na mě podíval takovým tím pohledem jestli fakt může. Já jsem přikývla a usmála jsem se na Justina, který mi úsměv opětoval. Kroužil prsty po mém vchodu a já jsem myslela, že asi umřu vzrušeností. Strčil do mě jeden prst a začal s ním ve mě pohybovat. Byl to úžasný pocit. najednou jsem se celá napla a potom jsem se uvolnila. Projela mnou vlna orgasmu. Justin si olízl své rty a já jsem se celá začervenala, chtěla jsem říct, že jsem ráda, že je tma a nejde mě vidět, ale i tak mě Justin viděl. Pousmál se na mě a já jsem mu úsměv oplatila. Tohle mu musím oplatit. Sklonila jsem se k jeho kámošovi.
„Nemusíš to dělat" zastavil mě Justin.
„Ale já chci" usmála jsem se na něj.
Docela se divím kde se to ve mě bere, ale udělala jsem to. Nejprve jsem si ho vzala do ruky a dělala jsem pohyby nahoru dolů. Po pěti minutách jsem si ho dala do pusy až po jeho kořen. Někdy jsem i trochu přitlačila stisk. Když Justin tak hlasitě vzdychal, že až ho podle mě slyšeli sousedi tak jsem věděla, že to dělám dobře. Udělal se mi do pusy a já jsem to spolkla. Těď mělo přijít to hlavní. Justin si lehl nade mě a podpíral se rukama. Očima se mě ptal jestli může. Dnes už asi po páté se ptá na stejnou věc. Usmála jsem se a přikývla, sice jsem byla nervózní, ale vím, že on je ten pravej a ten se kterým o to chci přijít. Protože ho miluju.
„Ze začátku to bude bolet, ale potom ta bolest přestane" řekl mi a já jsem začala být jěště nervóznější. Přikývla jsem. Začali jsme se líbat a po chvilce jsem cítila tlak v podbříšku.
„Cítila jsi to?" zeptal se mě a já jsem se nechápavě podívala. Když jsem zjistila, že je ve mě tak jsem se usmála. Udělal to tak abych to necítila, za což jsem byla ráda. Začal se ve mě pohybovat a já jsem cítila bolest. Bolest po chvíli odstoupila a nahradila ji rozkoš. Byl to nový dokonalý pocit. Když jsem cítila, že to na nás jde, tak jsem obmotala nohy kolem jeho pasu a začala jsem svou pánví přirážet naproti jeho pánvi. Už po druhé za tento večer jsem dosáhla svého orgasmu. Justin se svalil vedle mě na postel a oba dva jsme dávali svůj dech do pořádku. Pootočil hlavu na mě a usmál se. Já jsem si lehla na jeho nahou hruď.
„Justine?" zeptala jsem se.
„Ano?" řekl a začal mi dělat ruky na mém břichu různé neviditelné ornamenty.
„Kdy jsi měl naposledy sex, když nepočítám tenhle" zeptala jsem se a on se zarazil.
„Naposledy než jsem začal chodit s tebou " usmál se na mě a já jsem přikývla, protože vím, že on by mě nepodvedl. Uvelebila jsem se na Justinové hrudi a popřála jsem si s ním dobrou noc. Ještě vím, že mi dal pusu do vlasů a řekl mi, že mě miluje, ale já jsem byla na tolik unavená, že jsem nedokázala odpovědět. Zavřela jsem oční víčka a potopila jsem se do říše snů......
Ahojte doufám, že se vám tahle úchylárna líbila. Ani nevíte jak jsem se styděla tohle psát. No každopádně doufám, že se vám to líbilo a sorry za chyby, ale jsem moc líná. Překvapení je pořád v tajnosti, ale to protože je to trochu komplikované, ale doufám, že se to dozvíte co nejdříve. Tak se mějte a u další kapitoly Čau!!!!!!!!!!
ČTEŠ
Nikdy Ji Nenajdeš
أدب الهواةJeden životní okamžik svět Mii Judes a Justinovi BieberovVi. Láska ho změnila. Co se vše stane? Dozvíš se v knize 15+