Příjemné čtení :*
Utekla jsem do koupelny, zamčela jsem se, takže už neměl šanci se sem dostat....
Chvíli potom jsem slyšela bouchání do dveří, jak Justin řve ať mu otevřu, a, že to tak nemyslel, ale vše se smíchem a já jsem to tak taky brala. Nějak jsem ho ignorovala a šla jsem se osprchovat. Vodu jsem nastavila na horkou a užívala jsem si ten pocit, když na mě kapou teplé kapičky.
Po sprše jsem vyšla do pokoje jenom v ručníku obmotaného kolem mého těla, protože já blbá jsem si nevzala nějaké oblečení na spaní. Justin ležel na posteli a koukal se na mě.
„co tak koukáš?" Zeptala jsem se smíchem, protože kdyby jste viděli jak se kouká tak se smějete taky.
„jen, že jsi tu v ručníku" šibalsky se usmál a já jsem věděla na co naráží. Úchyl jeden. Vzala jsem si riflové kraťasy, tílko a samozřejmě spodní prádlo. Šla jsem zpět do koupelny, kde jsem si to oblékla. Vešla jsem zpět do pokoje, kde byl zase Justin rozvalený na posteli. Jelikož je 11:06 ráno, tak by mě zajímalo co budeme dělat.
„Co budeme dělat?" Lehla jsem si za ním na postel a hlavu jsem si dala na jeho hruď místo polštáře.
„No já bych mohl udělat jídlo a po obědě by jsme mohli zajít do města se porozhlédnout" řekl a mě se vykouzlil úsměv na tváři, protože si chci něco nakoupit v Barceloně a taky mám hroznej hlad.
„To by bylo fajn, uděláš špagety?" Podívala jsem se na něj s psíma očima.
„Jasně lásko, pro tebe vše" usmál se a já také. Potom už jenom odešel do kuchyně vařit oběd a já jsem si vytáhla svůj notebook a šla jsem na Skype. Zavolala jsem Emmči, která to hned zvedla.
Po hodině volání s Emmčou, mě Justin zavolal na oběd. S Emmčou jsem si vše řekla co jsme potřebovali, taky se trošku pohádala se Zacem, ale už je to prý v pohodě, takže cajk.
Šla jsem do kuchyně, kde byl Justin u plotny a něco dělal. Šla jsem k němu a obejmul jsem ho ze zadu a ruce jsem si spojila na jeho břiše, trošku se lekl, ale jak mě uviděl tak se usmál. Přetočil si mě k sobě, takže jsme byli čelami k sobě. Opřela jsem si své čelo o to jeho.
„Mio, moc tě miluju a chci aby jsi věděla, že ty jsi mě změnila a jsi moje štěstí" řekl mi a mě se slzy draly na povrch, protože takhle krásně mi to ještě nikdo neřekl.
„Já tebe taky moc miluju a děkuju" on mi utřel slzy a já jsem se začala usmívat. Nandala jsem si na talíř porci a udělala jsem mě i Justinovi pití. Justin si také nandal porci.
„Dobrou chuť" popřála jsem mu dobrou chuť, když jsme seděli u stolu.
„Tobě také" usmál se a já také. Má nejlepší úsměv na světě.
***
Po obědě jsme šli do toho města se podívat. Byli jsme u nějakého stánku a mě se zalíbil jeden hrozně moc překrásný náramek na kterém bylo písmeno J,ale byl moc drahý. Chvíli jsem se na něj dívala, ale potom už jsem šla k dalšímu stánku.
Z pohledu Justina
Chodil jsem za ní a viděl jsem jak se zastavila u něčeho. Přešel sem tam a viděl jsem nádherný stříbrný náramek s písmenem J. Takhle byli tam všechny písmena. Koupil jsem ten s J a M. Zítra jí udělám dokonalý večer a tam jí to dám....
Ahojky. Tak pořád pro vás chystám překvapení, které doufám, že se uskuteční co nejdříve. Jinak vám moc děkuji za skoro 150 reads. Moc si toho vážím. Doufám, že se vám kapitolka líbila, byla taková trošičku kratší a taky se omlouvám za chyby. Měj te se hezky.
ČTEŠ
Nikdy Ji Nenajdeš
FanfictionJeden životní okamžik svět Mii Judes a Justinovi BieberovVi. Láska ho změnila. Co se vše stane? Dozvíš se v knize 15+