•24•

58 2 0
                                    

Příjemné čtení :*

Zak zakroutí hlavou a odejde z pokoje...

Potom co odešel, jsem nad tím musela přemýšlela. Samotné myšlenky mě tak vyčerpali, že jsem usnula.

Vzbudila jsem se na hroznou ránu z dola. Podle mých odhadů mohly být tak tři hodiny ráno. Pořádně jsem nic neviděla. Někdo přišel do pokoje a já jsem se celá rozzářila. Můj princ.

„Lásko" rozbrečela jsem se a své čelo opřela o to jeho.

„Chyběla jsi mi" steče mu slza po tváři.

„Neplakej zlato" dám mu dlouhý laskyplný polibek.

Někdo vtrhne do pokoje. Zak. Justin po něm skočí a začnou se prát, vše sleduju.

„Uteč Mio" zařve po mě Justin a jelikož jsem vyděšená tak ho poslechnu. Avšak na schodech narazím na dva muže co mě chytí a já nikam nemůžu utéct. Jsou moc silní a tak se jim nemůžu ani vysmeknout.

Naloží mě zase do dodávky, chvíli čekáme. Uslyším výstřel. Zak přiběhne do dodávky avšak není postřelen. Otočím se a zadním oknem vidím jak se snaží Juss běžet za náma, ale je postřelený. Spadne na zem, přiběhnou za nim nějaká banda kluků. Začnou mu pomáhat, ale dál už jsem nic neviděla, protože jsme jeli do zatáčky. Co když ho střelil blbě a on umře? Takové otázky mi létaly hlavou až jsem začala brečet.

„Drž hubu" štěkl po mě Zak. Nešlo to zastavit a dal mi do držky. Neskutečná bolest to byla.

Z pohledu Justina

Nedokázal jsem to. Utekli mi. Mají moji malou princeznu. Ten polibek co jsme si dali byl jako kdybych se poprvé zamiloval. Zak mě střelil, bolí to, ale dá se to vydržet. Jinak Cody (jeden z té bandy kluků) nainstaloval takovou vysílačku na jejich dodávku s GPS takže vydíme kam jedou.

                                ***

Přijeli jsme domů, kde jsme začali vymýšlet plán. Byl to plán jak zachránit Miu. Sleduju je kam jedou. Mají namířeno do Francie. Hned mě něco napadlo.

„Kluci, já teď mám vydat písničku, tak bysme ji vydali a jak by si myslel Zak, že už po nich nejdem tak bysme zaútočili" navrhl jsem. Kluci přikývli až na Mattyho( další z party).

„Justine, ale když to bude trvat dlouho tak ji třeba zabijou" Matty má pravdu, to já nechci.

„Tak to uděláme do dvou týdnů" To už všichni přikývli. Jelikož bylo asi pět ráno a já jsem byl unavený tak jsem si šel lehnout, klukům jsem řekl dobrou noc. Lehl jsem si do mé měkkoučké postele, ale Miina část byla prázdná, těším se až tu bude ležet semnou. V hlavě se mi přemítali naše vzpomínky a já jsem se rozbrečel. Tak moc mi chybí. Z toho brečení mě začala bolet hlava, šel jsem si dolů tedy pro prášek.

Netušil jsem co tam dělá nebo jak se tam dostala, ale stála tam.......... Selena.

„Co tu děláš?" zeptal jsem se jí, protože jsem ji nechtěl vidět, pokud to nevíte, tak jsem se Selenou chodil před Miou a ona mě podvedla.

„Justine já tě moc miluju, chci se k tobě vrátit" blížila se ke mě a mě se z ní chtělo zvracet.

„Jako vážně? Ty mě podvedeš a chceš se potom vrátit? na to zapomeň" řeknu jí, ale ona ke mě přijde obejme mě, ale já jí obětí neopětuju.

„Ale já tě miluju" začne předstírat pláč.

„Ale já tebe nemiluju, já miluju Miu" zakřičím po ní a odstrčím ji od sebe.

„A vypadni z mého domu" zaječím a za záda ji žduchnu ze dveří. Nespadla.
Jen uslyším něco co řekla ve smyslu, že budu trpět. Vzal jsem si ten prášek, který jsem si kvůli ní nemohl vzít a šel jsem spát.

                                ***

Ráno jsem se vzbudil o kolo jedné odpoledne kluci seděli u stolu. Mluvili o něčem, ale když jsem já přišel tak zmlkli.

„Čau, stalo se něco?" zeptal jsem se když na mě každý tak divně koukal.

„Vlastně jo" řekl Zachy (taky jeden z kluků).

„Tohle bylo ve schránce" podal mi obálku. Obálku jsem Otevřel a to byla ta chyba. V ní ležela fotka mojí milované princezny, jenom ve spodním prádle, byla celá od krve, měla obrovské kruhy pod očima, je šíleně vyhublá, musela zhubnout tak pět kilo.

Začal jsem brečet, kvůli mě ubližují mojí princezně.

„Lidi, změna plánu" zařval jsem na všechny tak ,aby to každý slyšel. Kluci začali pozorně poslouchat, protože jsem začal vysvětlovat.

„Takže na ten dopis nebudeme reagovat, protože si musí myslet, že už nás to nezajímá, ale za tři dny uděláme velkou přepadovku. Pojedeme do Francie za něma, mám kamarádku, Selenu, co by nám mohla pomoct odvézt pozornost. Řekne, že nemá auto a že se jí vybil mobil a chce se si zavolat Taxi, ale ten ji pojede až za půl hodiny a odvede pozornost. My zatím vezmeme Miu a potom i Selenu a utečeme" dořekl jsem svůj plán, kluci přikývli.

O tři dny později

Právě je šest hodin ráno a my sedíme v letadle. Letíme do Francie. Konečně ji budu mít u sebe.

                                ***

Selena řekla, že nám pomůže, volala mi, že už tam je. Plán zná. Napsali mi SMS, že už jde zazvonit. Počkali jsme ještě 7 minut a šli jsme na to. Všichni jsme měli zbraně. Vlezli jsme Oknem, hledali jsme Miin pokoj. Když jsem viděl Miu svázanou u zdi byl jsem rád, ale ona začala kývat hlavou do záporu, měla totiž na sobě šátek.

„Ale, ale, ale...." Zasmál se tak podezřelý smích. Liam. Všichni jsme se na něj otočili, myslím tím kluky a mě. Co jsem viděl mě šokovalo. Bylo tam deset mužů z jeho gangu, Liam a Selena?

„Seleno... Jak jsi mohla?" zakroutímnad ní hlavou.

„Biebere... Jak jsem řekla chtěla jsem at trpíš a tohle byla nejlepší vhodná příležitost... Takže jsem hned volala klukům co na ně chystáš, potom už jsme se domluvili  a ted jsi tu" na jejích rtech, které jsem dřív miloval se tvořil zákeřný úšklebek. Chovám k Selene největší odpor co snad jde.

„Kde je Mia?" zeptal jsem se jí.

„Neboj, daleko od tebe" zákeřně se zasmála. To už jsem nevydržel....

Taaaak Ahoooooooj! Jak se máte? Užívate si prázdnin jako já ? Jinak dnes pres 1000 slov🙈❤ jinak co rikate na to jak ho Selena podvedla? (nic proti Sel nemám, ale ono se to tam tak hodilo🙄😂). Taky se omlouvám jak často nepridavam, ale ted jsou ty prazdniny a tak si je uzivám nez zacne zase ta škola 😫😫😫😫😫😫
Zatim ahooooj ❤

                                  -belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat