•18•

71 2 0
                                    

Příjemné čtení :*

As long as you love me...

O dva týdny později

Za ty dva týdny mi byl oporou Justin. Byl tu opravdu pro mě a já mu věřím ještě víc než komukoliv před tím. Ale na Emmču jsem se taky mohla vždy spolehnout. Hrozně mě drtí jak tady není. Policie po ní pátrá, ale strácí naději, protože nikde jí nikdo neviděl.
Zítra je první školní den a nevím co tam budu dělat když tam nebude Em (zkratka jména od Emmči). Zaka jsem od toho co se ztratila Emmča taky neviděla. Vzbudila jsem na sázení malých polibků na mém krku. Otevřela jsem oči a nademnou se skláněl Juss. Když jsem ho uviděla tak jsem se doširoka usmála. Pozdravila jsem si s Jayiem dobré ráno.

  
                              ***
Sedíme s Jussem v autě. Jedeme do obchodního centra. Justin mě chce zase odreagovat, protože jsem v televizi viděla zase reportáž o tom jak popisují znovu Emmču a pátrají po ní, takže mě to vzalo a já jsem se rozbrečela a tak mě Juss bere do obchoďáku. Vstoupili jsme do centra všech obchodů. Vyděla jsem H&M takže jsem se tam hned rozběhla. Justin když viděl, že běžím do H&M tak se začal smát. On teprve přišel a já už mám asi 20 triček a 13 kalhot na vyzkoušení. Nad tím se smál ještě víc.

                              ***
Odcházím s nejmíň 30 kabelami plných oblečení. Doma jsme byli okolo 4 odpoledne. Na obědě jsme byli v obchoďáku, takže pohoda. Jinak zítra už musím vstávat hrozně brzo. Tak moc se mi tam nechce. Nevím co v té škole bez Emmči budu dělat.

Další den

Ráno mě vzbudil budík na otravný hluk přesně v 6:30. Justin u mě spal, protože trval na tom, že nemusím jezdit autobusem, když mě může Justin svést svým autem. Hodně lidí ze školy mi píše, že jsem skvělá a dokonalá, ale to jenom, protože se chcou seznámit a Justinem. Tohle mě opravdu štve. Justina jsem nechala ještě spát a šla jsem dolů do kuchyně udělat snídani.

Udělala jsem volské vajíčka se slaninou a jablečný džus k tomu. Vše jsem připravila na stůl. Jinak máma už je v práci. Šla jsem znovu do mého pokoje. Nachystala jsem si oblečení do školy a převléká jsem se. Začala jsem budit Justina, protože máme oba dva dole už snídani tak ať nevychladne.

                              ***

S Jussem už jedeme v autě. Povídáme si a zpíváme si Jayiovi písně co mám v mobilu. Před školou výjde Juss před auto a políbí mě, aby prý všichni věděli, že jsem jenom jeho. Všichni se na nás dívají a novináři nás fotí. Rozloučíme se a já vycházím do budovy školy. Přejdu k mé skřínce z minulého roku, která mi zůstává. Přezuju si papuče, které mám nachystané v mém batohu.

Právě jdu po chodbě k informační tabuli. Né, že bych se tady nevyznala, ale musím si dojít pro rozvrh hodin. Už teď mě ta škola nebaví když vidím ty hodiny. Nejvíc hodin máme osm, takže v pohodě. Dnes se ještě neučíme, protože tenhle den je ještě takový organizační. Jakože se rozdávají učebnice a rozvrhy, přivítávají se lidi, kteří sem nastoupili do prvního ročníku na střední.

 
                               ***

Právě volám s Justinem. Dnes jsme se bohužel neviděli, protože Justin musel se Scooterem probrat jeho novou tour na kterou pojede až vydá nové album. Musí ještě nazpívat pět písniček a když to půjde dobře, tak se kompletní album vydá za půl roku. Tour by měla začít až za rok takže máme na sebe hrozně moc času. Už jsem nad tím i přemýšlela, že bych měla školu na dálku a jela s Jussem, ale nevím jestli to dovolí rodiče.

                              ***
Už jsme dovolali a mě se hrozně stýská. Mamka mě zavolá a já sejdu dolů do kuchyně, kde by měla mamka být. Viděla jsem mámu a vedle ní stál..

Ahojte, už se vracím a těším se na vás :)) jinak přes prázdniny se pokusím vydávat co nejvíc, ale znáte to, chci si užívat, tak to možná nebudu stíhat, ale pokusím se :*

                                  -belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat