•30•

45 3 1
                                    

O osm měsíců později

Z pohledu Justina

Ach bože. Je to tady. Dneska se budem s Miou brát. Mia by měla za týden rodit. Už to plánujeme asi 5 měsíců. Já jsem se svým tátou a oblékám se do smokingu. Je tu i Fredo a kluci co mi pomáhali zachránit Miu. Mia je s mojí, její mamkou a Emmou a převléká se, je tam nějaká kadeřnice, co jí má udělat účes. Jsem strašně nervózní, že se něco posere. K oltáři vede Miu Fredo. A svědek je Emma, kdo zapomněl tak Emma je nejlepší kamarádka Mii. Mám Emmu rád, je hodná a vím, že by při Miu udělala vše tak jako já.

Pohled Mii

Jsem strašně nervózní, mám pocit, že za chvíli omdlím. Make-up už mám hotov a vlasy taky.

Teď už jen stačí si obléct šaty a na tenhle den budu princezna, jenom Justinova a to na celej život, nikdo nám to nezkazí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Teď už jen stačí si obléct šaty a na tenhle den budu princezna, jenom Justinova a to na celej život, nikdo nám to nezkazí.

                                 ***
„Seš nervózní?" Zeptá se mě Fredo.
„Jo, strašně,ale už budu Mrs. Bieber" uchechtnu se. Hudba začne hrát. Z hluboka se nadechnu a Fredo se podívá jestli mužem, kývnu a výjdeme. Dívám se po všech těch lidech. Jsou tu všichni, Scooter se svou rodinou, Má rodina, Justinova, kamarádi jak mí tak Justinovi. Jazzy dělá družičku a Jaxon taky (chápete snad jak to myslím). Všichni se koukají na mě, ale já se koukám jen na jednoho, na mého prince se kterým jsem vždy v bezpečí. On je srdce mého šampión. Nikdo jinej to místo obsadit nemůže. Dojdu k oltáři a Justin se na mě směje tím jeho nejkrásnějším úsměvem.
„Seš nádherná" lehce zašeptá.
„Ty taky" usměju se a všechna ta nervozita je pryč, ano s tímhle mužem chci strávit celý svůj život. Vím, že on na mě dá pozor, vím že mi neublíží a vím že on mě miluje a já jeho, a ano tohle ke štěstí stačí.

„Dnes jsme se tu sešli, aby jsme uzavřeli manželství...." Začal farář.
Jazzy nám donese prstýnky na polštáři. Vzájemně si je nasadíme.
„Pane Bieber chcete v dobrém a zlém stát po boku slečny  Mia Jonesová (už nevím jaké měla příjmení)?"
„Ano" podíval se na mě Juss.
„ A vy slečno, chcete v dobrém i zlém stát po boku pana Biebera?"
„Ano" vrhli se mi do očí slzy.
„Nyní se můžete políbit" Justin se ke mě nahl a zaklonil mě a políbil mě, s takovou lehkostí, vášní a láskou.

„Konečně Mrs. Bieber" zamilovaně se mi podíval do očí a já věděla, že tohohle litovat nebudu.

                               ***

Ráno jsem se vzbudila vedle mého prince. Jedna z nejdokonalejších nocí mého života. Ani si nedokážete představit jak byl Justin roztomilej. Rozcuchané vlasy jak hnízdo nějakého vrabčáka, nahá potetovaná hruď na které jsem spala já. Začala jsem Justina hladit po tváři a on se pomalu začal probouzet.

„Dobré ráno pane Bieber“ vtiskla jsem mu letmý polibek.
„Dobré ráno paní Bieberová" tak skvělý pocit mít příjmení někoho koho milujete a je pro vás vším. Propletli jsme si ruce a dívali jsme se na naše prstýnky.

„Měl bych to říct Beliebers" vzal mobil a naše ruce si vyfotil.
„To bys měl" usmála jsem se.

Přidal jak na instagram tak i na Twitter tu fotku s popiskem 'nikdo mě nedělá šťastnějším, miluju tě" 

                                ***
Těsně po obědě mi volala moje doktorka, že si mám zabalit věci, že už mě to čeká. Justin bude skvělý otec, sám připravil nejkrásnější pokojíček, který jsem kdy viděla, je strašně natěšený na prcka, už jsme se rozhodli, že to bude Jason.

                                ***
Už mi vyvolávají porod a za chvíli by to všechno mělo začít. Justin mi slíbil, že semnou bude u porodu a bude mě držet za ruku.

                                ***
Už jedeme na operační sál, praskla už mi voda. Budu rodit normálně.

„Tak prosím roztáhněte nohy a začněte tlačit" řekla mi doktorka.
Aaaaaaa. Strašně jsem řvala a mačkala Justinovi ruku. Bolelo to, ale vím že to bude stát za to.

„Už vidím hlavičku, tak pořádně ještě zatlačte" povzbuzovala mě doktorka.
Konečně bylo vše hotovo a já si mohla odpočinout. Jason je zdravý a zcela v pořádku. Má 48 cm a váží 3,4 kg.

Doktorka mi ho donesla a já si tu nádheru chovala. Juss si to fotil.
„Chceš si ho pochovat?" Zeptala jsem se. „Rád" a vzal si ho ode mě, bylo to tak roztomilý. Začali mi téct slzy. Do pokoje vešla jak moje tak Justinova rodina a všichni nám gratulovali a všichni si Jasona chovali.

-belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat