•23•

55 2 0
                                    

Příjemné čtení :*

Hrozně se bojím...

Muž mě vytáhne z kufru a hodí si mě přes rameno a odnese mě do nějakého starého domu. Výjde schody a zatočí do leva. Ošklivá hnědá barva, někde i zeškráblá zdobí dveře od pokoje do kterého mě vedou. Pokoj má bílou barvu, která je někdy zeškráblá a omítka omlácená, zeď taky má na některých místech kapky krve. Muž mě hodí na ošklivou postel. Povlečení je potrhané a krvavé. Muž odešel a nezapomněl za sebou zamčít.

***

Už jsem večer a já jsem pořád tu. Přemýšlím co asi tak dělá Justin. Hledá mě? Je v klubu? Podobné otázky se mi honily v hlavě. Přišel muž bez kukly. Teď mi to celé došlo. Zak. Zmrd jeden.

„Ale, ale koho nám to tady přivezli?" Škodolibě se usměje. Je mi z něj zle.

„To ty jsi unesl Emmču?! " zakřičím na něj s hněvem. Škodolibý úškrn je na jeho obličeji.

„Chceš se na ni snad podívat?" Zasměje se až mi přejede mráz po zádech. Přikývnu.

Zak mi dá pouta a odvedeme do podobného pokoje jako mám já. Avšak je tu jeden rozdíl. U zdi visí okovi. Nahá dívka je připevněna rukami v okovech. Krev se leskne na zničeném těle té dívky. Ano je to Emmča. Pohled na ni mě ničí. Zak se zasměje, protože vidí, že trpím. Emmča zvedne hlavu a podívá se na mě. Opravdu slabě se usměje.

Začnu brečet při představě co jí dělali. Rozběhnu se k Emmči i přesto že mám pouta. Obejmu ji, ale její tělo je tak slabé a zničené, že zaskuhrá bolestí. Zak mě odtáhne zpět do mého pokoje.

„Co jsem ti vlastně udělala, že jsem tady i s Emmčou? " Řeknu ubrečeně.

„Jo tak ty si nepamatuješ" pokroutí hlavou.

„Byli jsme nejlepší kamarádi, ty jsi to tak brala, ale já ne, byl jsem do tebe zamilovaný až po uši. Potom si šla na ten stupidní koncert s Emmou a tam jsi se zamilovala do Biebera, vykašlala jses na mě a zlomila jsi mi srdce. Takže budeš trpět za to, že já jsem trpěl, ty i ten tvůj Bieber" pronese svůj monolog. Zak byl do mě zamilovaný? Nechápu.

„Já jsem, ale nevěděla, že jsi do mě zamilovanej" neměla jsme skoro žádná slova, které bych mohla použít. Byla jsem z toho vykolejená. Zak zakroutí hlavou a odejde z pokoje...

Ahoj, tak je tady konečně nová kapitola, chci vám moooc poděkovat za 1k na tomhle příběhu, příští část bude jako speciál, bude dlouhá a zajímavá, tak snad se mi podaří vydat co nejdřív.

-belieberka13-

Nikdy Ji Nenajdeš Kde žijí příběhy. Začni objevovat