Išeinu iš vonios.
-Nesuprantu vieno,-sako Alisha.-Jūs tik vakar susipažinot, o bendraujat kaip būtumėt pažįstami daug metų. Niekada nepraleisčiau dienos su nepažįstamu žmogum.
-Aš nežinau... man jis atrodo toks savas...-atsakau.-Aš paprasčiausiai nežinau...
Pasiimu drabužius ir vėl nueinu į vonią.
-Jis mane apkabino,-sakau.
-Sierra, nebesvaik!!-užrėkia.-Joe-ne tau. Pirma-tu jo net nepažįsti! Antra-ant jo kaklo kariasi visos panos, nemanai, kad tai kliūtis?
-Jeigu žmonės vienas kitą myli-ne,-sakau išėjus iš vonios.
-O tu jau apie meilę kalbi?-pakelia antakius Alisha.
-Aš tik pasakiau pavyzdį,-sakau.-Einam šiandien į miestą? Man jau atsibodo sėdėt namie.
-Gerai! Žinai, kad niekad to neatsisakysiu,-sako. Nusijuokiu ir išsidžiovinus plaukus ir susukusi juos į netvarkingą kuodą atsisėdu ant žemės prieš veidrodį ir pradedu dažytis.Kai baigiu pasileidžiu plaukus ir juos susisuku. Pasiimu kuprinę ir į ją įsidedu piniginę, telefoną ir kitus reikalingiausius daiktus.
Baigusi savo rutiną su Alisha išeinu į miestą. Pirma nueinam į Nando's papusryčiauti.
-Mmm... mūsų mėgstamiausias...-sakau valgydama šokoladinį pyragą.
-Taip,-sako ji. Pasižiūriu į kitą staliuką Alishai už nugaros. Ten atpažįstu Joe. Jis sėdi su kažkokia mergina ir meiliai kalbasi... užsimerkiu ir vėl atsimerkiu. Nusuku nuo jų akis. Įdomu kas ta mergina?.. Kodėl man turėtų rūpėt? Juk tai jo gyvenimas. Mes paprasčiausiai draugiškai pasivaikščiojom. Staiga pamatau Alishos ranką mojuojant man prieš nosį. Krūpteliu ir pažiūriu į ją.
-Kalbuosi su tavim jau penkias minutes!-sako.-Kas yra?
-Nieko,-papurtau galvą.-Eime?-klausiu.
-OK,-sako. Išeinam iš Nando's. Nueinam į prekybos centrą. Mano telefonas kišenėje suvibruoja.
Siuntėjas: Joe
Gavėjas: Sierra
Sveika! Gal norėtum susitikt Nando's?
...
Siuntėjas: Sierra
Gavėjas: Joe
Labas. Turiu planų... bėja ka tik buvau ten..
Išjungiu telefoną ir jį įsimetu į kuprinę.
Po dviejų valandų.
Oh gosh!! Nusikaliau juodai. Pravaikščiojom VISAS prekybos centro parduotuves! Dabar sėdim Alishos kambary su krūva krepšiū vos telpančių kambary.
-Turėsiu drabužių kokiem 10 metų,-nusijuokiu.
*Joe akimis*
Siuntėjas: Sierra
Gavėjas: Joe
Labas. Turiu planų... bėja ka tik buvau ten..
Perskaitau žinutę. Gaila... teks eiti namo ir visą dieną prasėdėt juose žiūrint filmus. Casper filmuoja, Alfie su Zoe išvažiavo į užmiestį, Markas su kitais ruošiasi vakarėliui. O aš už tvoros... pasijungiu filmą ir sėdėdamas ant sofos svetainėj kramsnoju užkandžius.
Po savaitės
Siuntėjas: Sierra
Gavėjas: Joe
Ar mergina, kuri sėdėjo su tavimi Nando's ji tavo mergina??
...
Siuntėjas: Joe
Gavėjas: Sierra
Nežinau... galima sakyti :)
...
Siuntėjas: Sierra
Gavėjas: Joe
Aišku... džiaugiuosi dėl tavęs...
*Sierra akimis*
Nors ir rašiau, kad džiaugiuosi dėl jo, man plyšo širdis. Atrodo visas pasaulis puolė man iš po kojų. Per savaitę aš tapau jautriu, daug verkiačiu žmogumi...
Dėl ko??
Dėl to, kad...
Aš pajutau tą jausmą...
Meilė...
Trečia dalis... rašau išeilės visas dalis ;) kiek galiu parašau iš karto...
☆☆, comment, share 😐😍😍😍
YOU ARE READING
Maybe...
RandomSeason 1: Istorija apie Sierra ir Joe meilę. Apie iškilusius sunkumus, išdavystę, šeimą. Sierra youtube vaizdo įrašų kūrėja mokykloje sutinka naujoką, kuris paprašo aprodyti jam mokyklą bei miestelį. Nuo nekaltų susitikimų įsiliepsnojo merginos jaus...