Turbūt įdomu kur Joe? Kodėl negrįžau? Kur buvau?
Taigi...
**Prieš mėnesį**
Nuridenu tuščią nuo kalvos. Pati atsikeliu ir dar šiek tiek pažiūrėjusi į horizontą nueinu į automobilį. Nesvarbu, kad esu išgėrusi. Tačiau tokia nesijaučiu. Per vis dar susikaupusias akyse ašaras bandau gerai įžvelgti kelią. Įsuku į Zalfie namų kiemą. Tikiuosi dar nemiega. Pasiimu telefoną ir nuėjusi paskambinu į jų namų duris. Ilgai netrukus durys atsidarė ir pamačiau rudas akis.
-Sierra?-susiraukia. Bet grei5 man3 apkabina. Šiek tiek pastovėjus jis pakelia mano galvą.-Kas..?
-Mes susipykom ir tiesiog jis man trenkė,-tyliai sumurmu.
-Oh.. aš jį..
-Alfie, nereikia..-ištariu.
-Gerai,-giliai įkvėpia jis. Prisiminusi tai vėl akyse susikaupia ašaros.
-Nagi...-jis vėl mane apkabina ir, kad nuramintų glosto plaukus.
-Sierra?-išgirstam Zoe balsą.
-Zoe...-ištariu ir ji mane apkabina.
-Kas nutiko?-klausia.
-Nie...
-Jis jai trenkė,-sako Alfie. O dabar jam nesibaigs gerai. Kodėl? Zoe yra vyresnė už Joe, o ji visada buvo už mane. Jeigu susipykdavom su Joe ji visada jam išspardydavo subinę.
-What?! Alfie pasirūpink ja. Aš neužilgo grįšiu.
-Gerai, Zoe. Būk atsargi,-sako ir ji užsimetusi paltą išeina.
-Ką jūs veikėt?-tyliai paklausiu nusivalydama ašaras.
-Aii.. tik žiūrėjom romantinius filmus,-sako.
-Atsiprašau, kad sugadinau jūsų vakarą.
-Sierra! Tu nieko nesugadinai,-taria suimdamas man už pečių ir pažvelgdamas į akis.
-Aš..
-Gersi arbatos?-paklausia nukreipdamas temą.
-Neatsisakysiu,-menkai šypteliu.
Gerą valandą laukdami Zoe grįžtant tiesiog geriam arbatą bei kalbam apie viską.
**Zoe akimis**
Greitai sustoju Sugg namų kieme. Išlipu iš mašinos ir nesibeldusi įeinu į namus. Viskas išvartyta.
-Sugg!! Po velniais, kur tu?!?-sustaugiu.
-Zoe?-jis įeina į koridorių. Pažvelgiu jam į akis. Paraudusios nuo.. verkimo? Susiraukiu.
-Kas po velniais buvo? Kodėl trenkei Sierra? Dėl ko susipykot?-užverčiu jį klausimais.
-Am.. esu subinė,-sumurma ir nuleidžia akis.-Aš kaltas. Nesusivaldžiau, buvau įpykęs.
-Kad tu subinė aš jau supratau tada, kai Sierra atvažiavo.-sakau.
-Ji pas jus?-paklausia ir pažvelgia su viltimi man tiesiai į akis.
-Taip, bet geriau tau dabar prie jos nesiartinti. Duok jai laiko. Ji tikrai stipriai įskaudinta. Kai ji atsigaus arba kai kas nors pasikeis, pranešiu tau.-pasakiau.-Nevažiuok dabar pas mus.
-Gerai,-nuleidžia paraudusias akis.
Prieinu ir apkabinu jį. Brolis apglebia mane savo stipriomis rankomis.
-Viskas bus gerai, Joe, visi peržengia savo leistinas ribas. Bet tikiu, kad ji vis dar nemoka ilgai pykti ir ji greit atsileis. O jei ir ne.. manau, kad tu nepasiduosi..
Paleidau jį ir išėjau iš namo.
Jis tikrai ją myli.
Kaip visa tai sudėtinga..
Parvažiuoju namo.
Įeinu į namus ir koridoriuje nusiaunu batus ir nusirengiu paltą. Virtuvėje prie stali sėdi Sierra su Alfie ir geria arbatą valgydami džiovintas figas.
-Galima prisidėti?-paklausiu. Sierra pakelia akis.
-Žinoma,-sako Alfie.
-Ką jis sakė?-pakelia viltingai akis į mane.
-Na jis... jis myli tave, Sierra. Jis kvailys, kad taip pasielgė, bet jis myli. Labai.-sakau ir įsipylusi arbatos atsisėdu prie Alfie.
Taip tiesiog sėdim ir kalbam.
-Am.. labai jums ačiū, bet man jau laikas,-sako ir pakyla.
**Sierra**
-Am.. labai jums ačiū, bet man jau.laikas,-pasakau ir pakylu iš savo vietos.
-Ką?!-vienbalsiu sušaukia.
-Niekur tu neisi!-nusijuokia Alfie.
-Taip. Juo labiau namo.-Zoe.
Dar nespėjus man paprieštarauti, Zoella taria:
-Tavo kambarys kaip visada.
Tik atsidūstu ir su savo mintim nueinu į viršų. Atsidarau kambario duris ir priėjusi griūnu į lovą..
**Dabar**
O dabar tiesiog gyvenu bute Londono centre. Mano pilvas išsišokęs. Kartais esu labai irzli ir nepakenčiama. Na juk laukiuosi jau 7 mėnesiai. Vis galvoju ar Joe pasirodys. Arba jis tiesiog gyvena ramų gyvenimą be manęs ir juo džiaugiasi. Pirmas variantas man labiau prie širdies. Labai pasiilgau jo. Nors dabar ir yra lengviau nei anksčiau, tačiau tas skausmas viduje liko.
Šiuo metu tiesiog guliu ant sofos, valgau zefyrus, geriu pieniškus kokteilius, šaltą frappe ir žiūriu romantinius filmus glostydama savo pilvą.
Šiandien praleidau taip jau geras dvi valandas. Nesiskundžiu, man patinka taip leisti laiką. Atsipalaiduoti ir tiesiog užsimiršti. Žiūrėdama Riverdale pirmąjį sezoną išgirstu durų skambutį. Atsikeliu nuo sofos. Eidama prie durų dar sustoju prie didžiulio veidrodžio koridoriuje ir pažvelgiu į save. Ai.. paprasta gėlėta suknelė per kurią žinoma matosi mano nemažas pilvas. Pasitvarkah paleistus plaukus. Priėjusi prie medinių durų atidarau jas. Mano akys susitiko kitas mėlynas akis. Jis buvo apsirengęs pilką maikutę, juodus džinsus, vans ir džinsinį švarkelį. Ant jo nosies buvo akiniai..-Sierra?-išgirstu jo seniai išsiilgtą balsą. Sudrebu.
-Joe..-tik tiek sugebu ištarti. Jo akys nusileidžia link mano pilvo. Jo veide atsiranka nedidelė šypsena.
-Ar galime pakalbėti?-paklausia.
-Žinoma, užeik,-tariu ir įleidžiu jį į butą. Nesipriešinsiu. Jeigu noriu grįžti į seną laimingą gyvenimą turiu leisti jam kalbėti. Turiu atleisti.
Nueiname į virtuvę. Padarau arbatos ir atsisėdam vienas prieš kitą prie nedidelio stalo.
-Taigi..-ištaria.-Kaip sekasi?
-Man.. neblogai sakykim.. o tau?-atsakau.
-Na.. jei atvirai prastai. Na ne prastai, bet blogai,-nuleidžia akis.-Sierra.. man labai trūksta tavęs..
Tyliu.
-Grįžk.
Aš atsistoju. Jis paseka mano pavyzdžiu. Dabar stovim vienas prieš kitą per daugiausiai 4 metrus. Nesidrovėdama žvelgiu jam tiesiai į akis. Nemačiau visą prakeiktą mėnesį.
-Aš..-žengiu žingsnį į priekį kaip ir jis. Dabar esame dar arčiau vienas kito.-Joe.. man taip pat tavęs trūksta. Kokia aš kvailė buvau.
-Ne.. tai aš suklydau, paleisdamas tave. Atleisk,-sako ir žengia dar žilgsnį kaip ir aš.
-Tu man taip pat,-tyliai tariu.
Jis uždeda rankas man ant pilvo ir jį paglosto.
-Mergytė,-tyliai sušnibždu. Jis stipriai nusišypso.
-Mūsų mergytė,-sušnabžda ir pažvelgia man į akis.
-Joe..
-Sierra..
-Myliu tave,-dar tyliau sušnabždu.
-Myliu tave.
Tuomet mūsų lūpos susijungė. Susijungė ne tik lūpos. Susijungė dvi viena kitos pasiilgusios širdys. Vėl iš naujo susijungė du gyvenimai. Dvi istorijos.. viskas kartojasi.Jo jo jo. Štai ir nauja dalis. Sorry kad taip retai keliu. Tiesiog mokslai, darbai ir visa kita xD
Tai vat:
🌟, 💭 ir share💖
Myliu jus. Byee👌
YOU ARE READING
Maybe...
RandomSeason 1: Istorija apie Sierra ir Joe meilę. Apie iškilusius sunkumus, išdavystę, šeimą. Sierra youtube vaizdo įrašų kūrėja mokykloje sutinka naujoką, kuris paprašo aprodyti jam mokyklą bei miestelį. Nuo nekaltų susitikimų įsiliepsnojo merginos jaus...