Neturėjau jo sutikti. Neturėjau. Ne...
Nubėgu į tualetą. Tik uždarius duris nuslystu jomis.
Susiimu už burnos ir pradedu nevalingai kūkčioti. Kodėl jį pamačius atrodė, kad mano skrandis apsivertė šimtus kartų, kodėl sukilo visi prisiminimai?
Tu jį myli, idiote!
Pasišaipė balsas mano galvoje.
Ne! Negali būt. Tai buvo seniai. Visi mano jausmai jam seniai atšalo.
Tada ko tu verki, psiche? Tu jį vis dar myli ir taškas.
Shut up!! Nekenčiu jo. Jis sutrynė mano širdį su žemėm.
Neturėčiau verkti dėl jo.
Atsistojus nueinu prie veidrodžio ir susitvarkau makiažą. Aš būsiu stipri...
<...>
-Kaip tu?-klausia Alisha kai išeinam iš universiteto po paskaitų.
-Gerai, su ta mintim, kad visą dieną jis buvo šalia, pakankamai gerai,-sakau.
-Nepamiršk taip bus dar du metus,-sako. Pavartau akis. Įsėdam į mano automobilį ir pajudam link jos namų.
<...>
Maišau mėsą keptuvėje. Visą dieną galvoju apie Joe.
Kai jau dedu valgį į lėkštes išgirstu durų rakinimo garsą.
-Grįžau!!-surinka Kevin iš prieškambario.-Ir kai ką parsivežiau su savim.
-Ateikit tada!-surinku. Kevin įeina į virtuvę su kažkuo. Atsisuku.
Tą akimirką mano širdis vos ne sustojo. Žvelgiau jam į akis... o jis į manąsias.
-J..Joe?-sumikčioju.
-Įsivaizduoji? Sutikau jį parduotuvėje.-nusijuokęs pabučiuoja mane Kevin. Vis dar žiūriu į Joe...-Parvežiau tavo mėgstamos kavos. Papurtau galvą ir nustatau dirbtinę šypseną.
-Ačiū, jei gali užkaisk kavos ar arbatos, o aš einu į svetainę išrinksiu filmą žiūrėti,-sakau ir išjungusi keptuvę nueinu į svetainę. Pasiimu didelę dėžę su filmais.
-Mano santykiai su Laura nutrūko jeigu nori žinot,-išgirstu balsą už savęs. Mano rankos be perstojo dreba.
-Ar tai ką nors keičia?-abėjingai klausiu.
-Aš myliu tave...-ištaria.
-Ką?!-išgirstu Kevin piktä balsą.
-Kevin... aš.. tai ne tai... jis tik...
-Lauk,-ištaria Kevin. Joe pasišalina iš mūsų buto. Nors Kevin nieko nesako man, aš žinau, kad jis pyks ilgai. Nors aš dėl nieko nekalta. Na ir gerai. Išeinu iš buto stipriai trenkdama durimis. Manyje verda pyktis. Ant savęs... ant gyvenimo... kodėl Kevin mane tada išgelbėjo...
Tikiuosi patiko.
☆, 💬 and share😘😘😘
YOU ARE READING
Maybe...
RandomSeason 1: Istorija apie Sierra ir Joe meilę. Apie iškilusius sunkumus, išdavystę, šeimą. Sierra youtube vaizdo įrašų kūrėja mokykloje sutinka naujoką, kuris paprašo aprodyti jam mokyklą bei miestelį. Nuo nekaltų susitikimų įsiliepsnojo merginos jaus...