Visi keistai žiūri į mane ir Joe. Ir tik tada pastebiu supintus mūsų rankų pirštus ir nejaukią Joe šypseną.
Greit paleidžiu jo ranką ir nubėgu į mokyklą. Alisha įlekia paskui mane.
-Kas čia ka tik buvo?!-ji nustebusi pusbalsiu surėkia. Nieko jei neatsakau ir kadangi nuskamba skambutis nueinu į matematikos klasę. Visą pamoką prašiaudžiau varnas. Negirdėjau nieko ką sakė. Tik po pamokos iš Alishos išgirdau, kad visai klasėj pristatė Joe ir pusė klasės panų virto iš suolų dėl jo. Realiai nesuprantu kas darosi, bet viskas kada nors baigiasi.
*Po pamokų*
Sunkiai nusitempiu į biblioteką kur turėjau susitikti su Joe.
-Na pradedam?- klausiu kai prieinu prie jo.
*.*
-O tu gera gidė būtum,-nusijuokia Joe kai išėjom iš mokyklos. Jis dabar vedasi mane į starbucks pavaišinti mane kuo nors.
-Šiaip daug kas man taip sako, tačiau vistiek noriu savo gyvenimą sieti su filmavimu.-sakau kai prieinam prie starbucks.
-Ką gersi?-klausia Joe.
-Šaltos kavos,-sakau ir šypteliu,o jis nueina į nedidelę patalpą. Stoviniuoju lauke ir laukiu Joe. Po gerų 5 minučių jis grįžta su dviem gėrimais. Vieną paduoda man.
-Ačiū,-sakau. Besikalbėdami žingsniuojame iki parko.
(*.*)
-Ačiū už šitą dieną,-nusišypsau ir draugiškai apkabinu Joe. Jo stiprios rankos apglėbia mano liemenį.
-Nėra už ką,-nusišypso.
-Iki pirmadienio,-šypteliu ir dar pamojavus jam įeinu į namus. Pasižiūriu į laikrodį. Ups. Užsibuvau. Dabar jau devynios vakaro. Geriau tėvų neprikelti, nes gausiu didelį moralą.
Nusliūkinu į savo kambarį ir tyliai uždariusi duris krentu veidu į lovą. Esu žiauriai nusikalus... gerai, kad dabar penktadienis. Užmerkiu akis.Pabundu nuo bumtelėjimo ant mano lovos. Lėtai prasikrutinu. Pasukusi galvą pamatau ant savo lovos sėdinčią Alishą.
-Tu nesveika,-sumurmu ir atsisėdu.
-Miegojai su rūbais?-pakelia antakį.
-Parėjusi buvau pavargus,-sakau.
-Trečią dienos?-toliau kamantinėja mane Alisha.
-Aš ne trečią grįžau, kvaile,-suburbu ir nueinu į vonią.
-Sierra, ko aš nežinau?-klausia ir atsirėmus į vonios duris kalbasi su manim. Papasakoju jai viską...
Rašau istoriją nors ir nėra skaitytojų. Turiu viltį, kad kasnors susidomės. Na tai jeigu esu pastebėta tai ☆ (VOTE) ir nuomonę. 😋😋
YOU ARE READING
Maybe...
RandomSeason 1: Istorija apie Sierra ir Joe meilę. Apie iškilusius sunkumus, išdavystę, šeimą. Sierra youtube vaizdo įrašų kūrėja mokykloje sutinka naujoką, kuris paprašo aprodyti jam mokyklą bei miestelį. Nuo nekaltų susitikimų įsiliepsnojo merginos jaus...