●4●

66 4 0
                                    

Yoongi baru sahaja selesai bersiap kerana dia ingin keluar berjumpa dengan rakan-rakannya. Dia keluar dari bilik tidurnya dan ketika itu, Yoongi terdengar suara Yerim seperti sedang menyanyi. Dia menuju ke arah suara tersebut dan Yoongi sampai di bilik yang khas untuk karoake. Pintu bilik tersebut terbuka luas itu yang menyebabkan dia boleh mendengar suara Yerim melalak.
Yoongi memerhatikan gelagat Yerim. Yerim begitu khusyuk menyanyikan lagu mat salleh.

Yoongi mendengar setiap bait perkataan yang keluar dari mulut gadis itu. Yoongi terpaku apabila mendengar Yerim menukar lirik lagu tersebut kepada dear no one kepada dear Min Yoongi.

I like being independent
Not so much of an investment
No one to tell me what to do
I like being by myself
Don't gotta entertain anybody else
No one to answer to...

But sometimes, I just want somebody to hold
Someone to give me the jacket when it's cold
Got that young love even when we're old
Yeah sometimes, I want someone to grab my hand
Pick me up, pull me close, be my man
I will love you till the end

So if you're out there I swear to be good to you
But I'm done lookin', for my future someone
Cause when the time is right
You'll be here, but for now
Dear Min Yoongi, this is your love song
Ooo-OhOh

I don't really like big crowds
I tend to shut people out
I like my space, yeah
But I'd love to have a soulmate
And God'll give him to me someday
And I know it'll be worth the wait, oh

So if you're out there I swear to be good to you
But I'm done lookin' (But I'm done lookin'), for my future someone
Cause when the time is right
You'll be here, but for now
Dear Min Yoongi (Dear nobody) this is your love song (Ooo-Oooh)

Sometimes, I just want somebody to hold
Someone to give me the jacket when it's cold
Got that young love even when we're old
Yeah sometimes, I want someone to grab my hand
Pick me up, pull me close, be my man
I will love you till the end

So if you're out there I swear to be good to you
But I'm done lookin' (I'm done lookin'), for my future someone (Ooo-Yeah)
Cause when the time is right
You'll be here, but for now
Dear Min Yoongi (Dear Nobody) this is your love song (This is your love song)

Dear Min Yoongi , no need to be searchin', no
Dear Min Yoongi...
Dear Min Yoongi...
Dear Min Yoongi, this is your love song

Selesai sahaja Yerim menyanyikan lagu itu Yoongi terus menyorok disebalik dinding kerana dia tak nak gadis itu perasan akan kehadiran dia.

Jantung Yoongi berdegup dengan kencang. Dia tidak pernah menyangka yang Yerim begitu menyukai dirinya.

" Aku tak boleh terima cinta dia. Aku gila, tak layak untuk dia. Banyak lelaki lain yang lebih bagus layak untuk dia. Bila aku bersama dengan dia, aku hanya akan menjadi beban kepada dia. Jung Yerim, Mianhae,"

Yoongi menggelengkan kepalanya berkali-kali dan terus meninggalkan Yerim. Yoongi memecut laju keretanya meninggalkan perkarangan rumahnya.

      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Hari sudah lewat malam dan Yoongi masih belum balik menyebabkan Yerim risau kerana Yoongi masih belum makan ubat-ubatnya dan dia takut Yoongi diserang panik lagi sekali.

Yerim POV

Mana pula la Yoongi sunbae ni? Ubat dia tak makan lagi ni. Aigoo.. Ketika itu, aku terdengar pintu rumah dibuka kasar dan aku juga dengar derapan kaki orang. Itu confem Yoongi sunbae. 
Aku pun melangkah menuju ke pintu utama dan melihat Yoongi sunbae jalan terhuyung-hayang menuju ke arah aku. Dari gaya dia, aku tau dia tengah mabuk.

Sunbae - ujarku pendek dan menghampiri dirinya.

Yoongi sunbae yang mendengar suara aku memberikan senyuman sinis sebelum menghampiri aku. Seramnya..

Jung Yerim, you look so damn hot right now. - Yoongi sunbae mengusap lembut wajah aku dan memberikan senyuman sinisnya.
Aku menelan kasar air liurku. Oh Tuhan, kuatnya bau arak!!

Sunbae mabuk ni! Jom saya hantar sunbae ke bilik sunbae. - ujarku cuba menarik dirinya.

Bitch, I'm not drunk!! I'm totally fine!! - Yoongi sunbae menjerit dan cuba berdiri tegak tapi tak berjaya.

Aku hanya mampu menggelengkan kepalaku melihat kedegilan dia. Dari dulu sampai sekarang, memang degil!!

Yerim, let's have some fun with me!! - Aku terkejut apabila Yoongi menarik tubuh aku dan dia mencium rakus bibir aku. He stole my first kiss!! Aku menolak tubuhnya dan cuba melarikan diri tapi tangan aku direntap Yoongi sunbae menyebabkan aku menjerit kesakitan.

Sun...bae.. do... do... don't do th...this to me!! - aku merayu.

Yoongi sunbae ketawa sinis sebelum menolak tubuh aku jatuh di atas sofa.

Aku cuba turun dari sofa namun tidak berjaya kerana Yoongi menarik kasar kaki aku dan kepala aku terhantuk dekat pemegang tangan sofa. Kepala aku semakin pening dan pandangan mata aku semakin kabur. Oh God!! Help me!!

End of POV

Yoongi duduk diatas tubuh Yerim dan dia mengoyakkan t-shirt putih Yerim sebelum membenamkan mukanya di celah dada Yerim. Yerim cuba meronta ingin melepaskan dirinya tapi kedua belah tangannya digenggam erat oleh Yoongi. Yoongi mencium dada Yerim yang masih beralaskan baju dalam. Dia menggigit celah dada Yerim hingga kulit Yerim yang putih menjadi kemerahan.

Kemudian, Yoongi mencium leher Yerim dan Yerim hanya mampu menangis dengan terpaksa dia merelakan perbuatan terkutuk Yoongi kerana Yerim tahu jika dia melawan, Yoongi akan bertindak dengan lebih kasar. 

Yoongi membuka pakaiannya sebelum dia mencium rakus bibir Yerim dan malam itu Yerim telah dinodai oleh lelaki yang dia sayangi.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

The LastWhere stories live. Discover now