●5●

61 7 0
                                    

Yoongi POV

Argh, sakitnya kepala aku!! Aku mengurut kepala aku perlahan sebelum membuka mata. Asal aku dekat sofa ni? Aku membuka selimut yang menutupi tubuh badan aku dan aku terkejut melihat tiada sehelai pakaian pun berada ditubuh aku. Aku dengan pantas menutup kembali tubuh aku dengan selimut sebelum duduk dan memandang keadaan sekeliling. Apa yang aku buat semalam? Kenapa aku tak berbaju? Aku kerahkan kepala otak aku untuk berfungsi balik dan aku teringat akan malam semalam aku minum arak dengan Jimin begitu banyak dekat night club. Argh patut la kepala aku pening. Masalahnya sekarang, kenapa aku tak berbaju? Yerim! Baik aku tanya dia.

Aku menjerit namanya.

Sunbae, saya dekat dapur - Yerim membalas panggilan aku.

Aku bangun dari duduk aku dan mengambil selimut dan menutup tubuhku sebelum menuju ke arah dirinya. Yerim sedang leka memotong sayur-sayuran. Dari pandangan mata aku, aku dapat melihat dia menggigil atau aku yang salah nampak.

Semalam, aku ada buat benda yang teruk tak dekat kau? - pertanyaan aku menyebabkan Yerim menghentikan perlakuannya.

No..no..nothin' - ujar Yerim tanpa langsung memandang wajah aku.
Jawapan dia langsung tak menyakinkan. Gerak geri dia lagilah! Menggigil seperti baru sahaja nampak hantu.

Yerim, be honest!! - aku bersuara tegas.

Be.. be.. betul la - gagap lagi!

Aku mendengus kegeraman sebelum memusingkan tubuhnya menghadap aku. Aku dapat rasakan yang tubuhnya menggigil.

Kau ok tak ni? - aku bertanya lagi.

Yerim hanya mendiamkan dirinya dan ketika itu aku ternampak kesan lebam di lehernya begitu banyak dan dahinya bengkak.

Jung Yerim, jujur dengan aku, apa yang aku telah buat dekat kau?! - aku bertegas lagi.

Yerim hanya menggelengkan kepalanya dan cuba melepaskan pegangan aku.

JUNG YERIM!! - tengkingan aku menyebabkan Yerim tersentak sebelum menangis.

Sun...sun..ba...sunbae ro...go..rogol sa... say... saya - aku yang mendengar jawapan Yerim hampir pitam.

Ketika itu, baru aku teringatkan kejadian yang berlaku malam tadi.

Tubuh aku menggeletar sebelum aku rebah ke lantai. Yerim menjerit ketakutan melihat keadaan aku.

SUNBAE! - Yerim memangku kepala aku dan aku cuba menahan diri aku dari diserang serangan panik.

Aku memegang wajahnya dan Yerim menangis sambil menyuruh aku supaya bertenang. Perempuan ni, even aku dah rogol dia pun, dia masih disisi aku.. Itu yang menyebabkan aku makin jatuh kepada dia. Jatuh cinta. Dia sentiasa disisi aku tak kira aku sakit atau sihat.

Mi...mi..mianei - ujar aku sebelum pandangan aku kabur dan suara tangisan Yerim semakin tenggelam.

End of POV

Yerim menangis teresak-esak sambil tangannya mendail nombor telefon Jin.

Yoboseyo, Yerim_ah? - suara Jin kedengaran di corong handphonenya.

Opp..oppa, Yoon..Yoongi sun...sun...bae peng...san lagi... - Jin yang mendengar tangisan Yerim terus menyuruh gadis itu bertenang. Dalam 5 minit, dia akan sampai.

   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

The LastWhere stories live. Discover now