Yerim dan Yoongi duduk diatas sofa. Yerim memeluk erat tubuh Yoongi sambil meletakkan kepalanya di dada Yoongi. Yoongi hanya membiarkannya sahaja.
Mereka sedang leka menonton kdrama Hwarang. Mata Yerim bersinar apabila melihat V BTS yang melakonkan watak Hansung.
Ensemnya, dia - Yerim dah jadi fangirling.
Yoongi yang mendengar kata-kata tersebut memandang tepat ke arah wajah Yerim. Yoongi memandang Yerim tidak puas hati.
"Perempuan ni! Aku depan dia kot! Selamba namatey puji lelaki lain hensem depan aku. Tadi bukan main cakap sayang aku!!,"
Yoongi membebel didalam hati sambil memerhati gelagat Yerim. Yerim begitu leka menonton televisyen. Kalau boleh dia nak jadi heroin Hansung. Hohoho..
Ehem, aku nak masuk bilik. Ngantuk. - Yoongi bersuara sebelum meleraikan pelukan Yerim.
Yerim merenung tajam ke arah wajah Yoongi. Yoongi membalas renungan tersebut.
Kajima... teman Yerim.. - Yerim membuat suara manjanya.
Kau tengoklah cite ni sampai puas lepas tu pegi balik rumah. - Yerim dapat merasakan Yoongi merajuk dan tersenyum nipis.
Awak jeles ek? - Yoongi ketawa sinis sebelum menggelengkan kepalanya.
Aku jeles?! Nonsense Yerim. - ujar Yoongi.
Yerim membuat muka ye la tu sebelum kembali memeluk tubuh Yoongi tapi Yerim tersalah peluk, dia terpeluk bahu Yoongi yang berbalut menyebabkan Yoongi menyeringai kesakitan.
Yerim gelabah melihat Yoongi menyeringai kesakitan.Omo, mian.. Mana sakit? - Yerim membelek bahu Yoongi.
Lain kali hati-hati nak peluk aku. Luka aku tak elok lagi ni - Yoongi bersuara tegas.
Dae, chagi! - Yerim menunjukkan tanda hormat polis kepada Yoongi menyebabkan Yoongi tertawa perlahan.
1st time, Yerim dengar awak ketawa. I love it. - Yoongi hanya mampu menggelengkan kepalanya melihat perangai kebudak-budakkan Yerim. Harap umur je 21 tapi perangai macam budak-budak.
Yoongi bangun dari duduknya dan Yerim terus memegang seluarnya. Yoongi memandang tepat wajah Yerim.
I said don't go. - rajuk Yerim.
Aku nak pergi tidur la. Ngantuk ni! - marah Yoongi.
Yerim menarik muka masam sebelum melepaskan pegangannya.
Tak payah nak tarik muncung sangat. Aku cium kau kang. - Yerim yang mendengar ugutan Yoongi terus memuncungkan lagi bibirnya.
Nak, nak, Nak! - Yoongi hanya mampu menggelengkan kepalanya telatah Yerim yang manja semacam. Kalau dia layan perangai senget perempuan ni, sampai esok pun tak abis.
Gatai - ujar Yoongi sambil menjentik kepala Yerim sebelum meninggalkan Yerim yang leka mengusap tempat yang Yoongi jentik.
Yah, Min Yoongi! - marah Yerim. Yoongi hanya berjalan dan melambai ke arah Yerim tanpa memandang wajah gadis itu.
Yoongi menaiki tangga dan menuju ke arah bilik tidurnya. Dia kemudian menutup pintu biliknya. Yerim mendengus perlahan sebelum menutup televisyen dan menuju ke arah tangga. Dia menaiki tangga lalu menuju ke arah bilik Yoongi.
Yerim membuka pintu bilik Yoongi dan melangkah masuk ke dalam bilik itu. Yoongi yang sedang berbaring terkejut melihat Yerim berada dibiliknya.
Kau buat apa kat sini? - pertanyaan Yoongi, Yerim buat tidak dengar lalu memanjat naik ke atas katil Yoongi dan berbaring di sebelah lelaki itu.Kemudian, Yerim merapatkan tubuhnya ke arah Yoongi lalu memeluk erat tubuh Yoongi. Yoongi kaku disitu.
Jung Yerim! - suara Yoongi bergetar menahan dirinya dari melenting. Dia dah penat dan mengantuk kuasai dirinya tapi Yerim mengganggu dirinya untuk berehat.
Shhss, kata nak tidur tadi. Good nite, Min Yoongi - ujar Yerim sambil memejamkan matanya.
Siapa benarkan kau baring atas katil aku? - Yerim yang mendengar pertanyaan Yoongi membuka kembali matanya.
I'm your girlfriend! Tak boleh ke kalau girlfriend awak ni nak baring bersama dengan awak? - Yerim mula geram dengan sikap Yoongi.
Sejak bila pula kau jadi awek aku ni? - Yerim yang mendengar pertanyaan Yoongi nak je pulas-pulas telinga flawless Yoongi.
Habis tu yang awak cium saya petang tadi apa?! Itu bukan ke maksudnya yang awak terima saya sebagai girlfriend awak! - Yoongi menahan dirinya dari melepaskan tawanya. Comel betul perempuan ni.
Jung Yerim, it's just a kiss. Tak bermaksud apa-apa pun. - Yoongi menyakat Yerim.
Fine! Saya nak balik! - Yerim ingin turun dari katil Yoongi dan ketika itu, Yoongi memegang tangan gadis itu.
Kau nak pergi mana ni? - Yerim menjeling Yoongi.
Saya nak balik la, saya ni kan bukan girlfriend awak. Baik saya balik tidur dekat rumah! - Yerim cuba melepaskan pegangan Yoongi.
Tempat kau sebelah aku. Disisi aku, chagi - ujar Yoongi.
Yerim yang mendengar Yoongi memanggilnya chagi terus tersenyum manja sebelum kembali berbaring disebelah Yoongi.
Yerim memeluk erat tubuh Yoongi dan Yoongi mencium kepala Yerim.
Good nite, Jung Yerim - ujar Yoongi lembut.
Yerim tersenyum manja sebelum mencium pipi Yoongi dan memejamkan matanya.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
The Last
FanfictionAsal kau masih terhegeh-hegeh dekat sini?! Aku dah cakap yang aku tak layak untuk kau! Aku ni gila! - Tengking Yoongi Even awak gila, saya tetap sayangkan awak, Yoongi.. - pujuk Yerim Walau apa pun yang terjadi, aku akan jadikan kau hak milik aku...