Yerim termenung di restoran menunggu Jimin datang. Jimin mengajak Yerim untuk makan tengah hari bersama dengannya kerana Yoongi sedang bekerja bersama keluarga Yoongi.
Sorry I'm late - ujar Jimin sambil tersenyum manis sebelum duduk dihadapan Yerim.
It's not that late. - ujar Yerim sambil tersenyum nipis.
Jimin terpaku melihat senyuman Yerim. Hatinya nekad untuk menjadikan Yerim miliknya.
Yerim, you knew that I love you right? - Yerim terkejut mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Jimin.
Kenapa mesti Jimin ungkit balik pasal hal ini? Jimin cuba mengambil tangan gadis itu tapi Yerim mengelak dari dipegang Jimin.
Jimin_shi, please stop it! Awak dah tahu bukan yang saya sekarang bersama dengan Yoongi! Best friend awak sendiri! So stop saying that you love me!
But I'm really love you! I want you to be my only one girl and love. Just please give me a chance to be your man, Yerim.. - Yerim menggelengkan kepalanya.
Jimin, if you want to talk about this, just let me go home. - ujar Yerim dan bangun dari duduknya menyebabkan Jimin memegang lengan Yerim.
Yerim memandang tajam ke arah Jimin. Jimin mengeluh perlahan sebelum meminta maaf kerana berkata mengenai ini.
Yerim duduk kembali dan suasana menjadi suram kerana Yerim tidak tahu nak bualkan apa dengan Jimin.
So, how is Yoongi hyung condition now? - pertanyaan Jimin menyebabkan Yerim tersedar dari lamunannya.
He fine. Yoongi makin lama makin sihat and sekarang dia dah start masuk kerja balik. - Jimin hanya menganggukkan kepalanya dan dalam hatinya menyumpah Yoongi kerana Yoongi cuba sedaya upaya untuk menghilangkan kesakitan yang dia alaminya hanya kerana seorang perempuan dan perempuan itu merupakan wanita yang dia cintai.
Yerim menyedut sedikit demi sedikit fresh orangenya hingga habis menyebabkan Jimin tersenyum penuh makna. Ketika itu, kepalanya berasa begitu berat menyebabkan dia mengeluh perlahan dan Jimin berpura-pura mengambil berat.
Yerim, are you okay, dear? - Yerim yang mendengar pertanyaan Jimin hanya menggelengkan kepalanya.
My head is so much in pain right now. I think I want to go home - ujar Yerim dan cuba bangun dari duduknya.
Let me help you. Biar Jimin hantar Yerim balik. - Jimin bangun dari duduknya lalu memapah Yerim keluar dari restoran seafood dan menuju ke kereta Ferrari hitamnya. Ketika itu, Yerim sudah terkulai lemah dalam dakapan Jimin. Jimin tersenyum sinis sebelum meletakkan Yerim di tempat duduk belakang.
" Jung Yerim, you will be mine today,"
Jimin membelai wajah Yerim sebelum memecut laju menuju ke arah rumahnya.
- Fast forward -
Yerim masih tidak sedarkan diri. Jimin sudah menanggalkan bajunya dan dia duduk di atas tubuh Yerim. Jimin tersenyum sinis sebelum mencium rakus bibir mungil gadis itu sambil tangannya membuka butang baju kemeja Yerim satu per satu.
Butang baju gadis itu sudah terbuka dan Jimin terus menurunkan ciumannya di dada gadis malang itu. Jimin sudah terbuai dengan nafsunya dan ketika itu tubuhnya ditolak kasar oleh seseorang menyebabkan Jimin terjatuh ke bawah katil.
Jin menahan geram melihat Jimin cuba memperkosa Yerim dan dia terus menumbuk wajah Jimin. Jimin hanya membiarkannya dan tersenyum sinis.
Jangan kau berani jumpa dengan Yerim dan sentuh dia, lahanat!! - tengking Jin sebelum melepaskan Jimin dan menuju ke arah Yerim. Jin mengangkat tubuh Yerim dan menuju keluar dari bilik Jimin. Hilang sahaja kelibat Jin, Jimin menjerit kuat sebelum ketawa dan akhirnya menangis.
Keadaan dia sekarang seperti orang tidak siuman.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yoongi baru sahaja selesai mesyuarat. Sudah seminggu dia bekerja bersama keluarganya. Selama seminggu dia rasa tidak selesa dengan padangan pekerja - pekerjanya tapi dia cuba menyangkal pemikiran negatifnya. Yoongi khusyuk meneliti kertas-kertas kerja yang perlu dia berikan kepada appanya.
Ketika itu, eommanya memasuki ke dalam pejabat Yoongi. Yoongi memandang sekilas ke arah wajah eommanya sebelum kembali melakukan kerjanya.
Yoongi dah sihat? - pertanyaan Puan Min hanya dibiarkan.
Yoongi, I'm talkin' to you. - Yoongi mendengus perlahan sebelum memandang wajah Puan Min.
You already look by yourself, how I become now so do I have to answer your question Mrs. Min?
Puan Min mengeluh perlahan mendengar jawapan sinis anaknya.
Why did you come to my office mom? I assume that you want to ask me something. - Puan Min yang mendengar permintaan Yoongi teringat akan perancangannya untuk mengahwini Yoongi dengan anak rakan kenalan mereka.
Alang-alang kamu dah tanya, eomma nak pesan minggu depan kamu kena balik rumah sebab eomma dengan appa nak memperkenalkan kamu dengan anak rakan kami.
Yoongi terus duduk dengan tegak mendengar kata-kata Puan Min. Dia sudah tidak berasa senang hati.
Kenapa aku kena balik? - tanya Yoongi dingin.
Eomma nak jodohkan kamu dengan anak mereka. Lauren baik orangnya. Eomma berkenan sangat. - Yoongi yang mendengar kata-kata Puan Min terus menghentak kuat meja kerjanya menyebabkan Puan Min terkejut dengan tindakan Yoongi.
What the hell are you thinking?! Arrange married with your daughter friend!!! You must be fuckin' kiddin' me?! Kau dah kawal hidup aku selama ni dan sekarang kau nak kawal perkahwinan aku!!! Fuck!!! - Puan Min terkejut mendengar tengkingan Yoongi.
Dia tidak pernah sangka yang Yoongi akan menengking dan menentang permintaan dirinya.
Min Yoongi!! I'm your mom. Watch what you said!! Eomma tak kisah kamu setuju atau tidak yang pasti eomma akan kahwinkan kamu dengan Lauren. No more excuse!! - Yoongi menggelengkan kepalanya.
Aku tak nak!!! Aku dah lama kahwin!!! Jadi kalau kau nak sangat menjodohkan orang kau pergi kahwinkan Yoosung!! Anak kesayangan kau!! Jangan sibuk hal aku!! Sekarang keluar dari pejabat aku!!!! - arah Yoongi keras.
Puan Min mengeluh perlahan dan bangun dari duduknya. Puan Min memandang tajam ke arah anak sulung lelakinya.
Eomma nak kamu buktikan yang kamu dah berkahwin!! Dalam masa 3 minggu buktikan!!! - ujar Puan Min sebelum melangkah keluar meninggalkan pejabat Yoongi.
Yoongi mendengus kasar sebelum memikirkan apa yang perlu dia lakukan tentang hal ini.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
The Last
FanfictionAsal kau masih terhegeh-hegeh dekat sini?! Aku dah cakap yang aku tak layak untuk kau! Aku ni gila! - Tengking Yoongi Even awak gila, saya tetap sayangkan awak, Yoongi.. - pujuk Yerim Walau apa pun yang terjadi, aku akan jadikan kau hak milik aku...