●20●

43 2 0
                                    

Yoongi baru sahaja selesai membersihkan dirinya. Yerim pula sedang memasak di dapur. Yoongi turun tangga dan menuju ke arah isterinya. Kemudian, dia memeluk erat tubuh gadis itu daripada belakang menyebabkan Yerim menjerit kecil.

Min Yoongi! - Yerim memarahi Yoongi dengan begitu manja.

Yoongi hanya ketawa kecil sebelum mencium lembut ubun-ubun rambut isterinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi hanya ketawa kecil sebelum mencium lembut ubun-ubun rambut isterinya. Mereka berkeadaan sebegitu sehingga Yerim selesai memasak. Kemudian, Yoongi membantu Yerim menghidangkan lauk-pauk yang dimasak oleh isterinya di atas meja makan dan ketika itu loceng rumahnya berbunyi nyaring menandakan ada tetamu datang.

Biar Yoongi pergi buka pintu tu - ujar Yoongi lalu menuju ke pintu rumah utamanya.

Yerim hanya mendiamkan dirinya dan kembali duduk di kerusi meja makan. Yoongi membuka pintu utama rumahnya. Matanya terbuntang luas apabila melihat eommanya bersama dengan Lauren. Yoongi terus keluar dari rumahnya dan menutup pintu.

Kemudian, dia merenung tajam ke arah Puan Min dan Lauren.

Korang berdua nak apa datang rumah aku pagi-pagi ni?! - tanya Yoongi keras.

Min Yoongi, kamu rasa sebab apa? Eomma mestilah nak jumpa menantu eomma. Mana dia isteri kamu? - ujar Puan Min sinis manakala Lauren hanya tersenyum sinis disebelah Puan Min.

Aku.bagi.amaran.dekat.kau.
berdua. Pergi.dari.sini.sebelum.aku.buat.sesuatu.yang.korang.tak.akan. pernah.sangka. - ujar Yoongi dingin. Matanya serta-merta menjadi hitam dan tidak mempunyai perasaan menyebabkan Puan Min dan Lauren agak cuak. Gila tak takut, sekali Yoongi hilang kawalan, boleh mati mereka berdua dikerjakan.

Kenapa you nak ugut-ugut your mom? Biar la dia nak jumpa your wife, alang-alang tu I boleh jumpa bakal madu I - ujar Lauren sambil memeluk tubuhnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kenapa you nak ugut-ugut your mom? Biar la dia nak jumpa your wife, alang-alang tu I boleh jumpa bakal madu I - ujar Lauren sambil memeluk tubuhnya.

Kata-kata Lauren telah menaikkan kemarahan Yoongi. Yoongi menggenggam penumbuknya lalu memberikan renungan mautnya.

KAU.CAKAP.APA?! BAKAL.MADU!! KAU MEMANG NAK MATI HARI NI KE,BETINA!! - tengking Yoongi dan dia terus mencekik gadis itu. Tindakan Yoongi menyebabkan Puan Min menjerit nyaring kerana ketakutan dan cuba melepaskan genggaman tangan Yoongi. Apakah nasib Puan Min dan Lauren selepas ini?

   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

" Mana pula Yoongi ni? Aku dah lapar ni?,"

Bisik hati Yerim. Dia memeluk tubuhnya sambil termenung menunggu suaminya. Ketika itu, dia terdengar akan jeritan seorang perempuan diluar rumahnya menyebabkan Yerim bangun dari duduknya dan berlari menuju ke pintu utama rumah lalu membuka pintu rumah tersebut. Mata Yerim terbuntang luas kerana terkejut Yoongi mencekik seorang gadis dan seorang wanita tua cuba membantu gadis malang itu.

MIN YOONGI!! - jeritan Yerim langsung tidak diendahkan oleh Yoongi menyebabkan Yerim terus menuju ke arah suaminya dan cuba menarik tubuh Yoongi jauh dari gadis itu. Cengkaman Yoongi terlepas dan Yerim terus memeluk erat tubuh suaminya untuk menenangkan diri Yoongi.
Yoongi terus memusingkan tubuhnya dan memeluk erat tubuh Yerim. Dada Yoongi berombak dengan kencang menandakan dia masih dalam keadaan marah. Lauren tercungap-cungap diatas lantai.

Yoongi, kenapa awak buat macam tu? - tanya Yerim lembut sambil mengusap lembut rambut suaminya itu. Tindakan Yerim seperti sedang menenangkan seorang budak lelaki yang sedang dilanda kekecewaan.

Yoongi hanya hanya mendiamkan dirinya dan merenung tajam ke arah Lauren. Yerim memandang ke arah Puan Min dan Lauren.

Mianhae.. Emm, kamu berdua ni siapa? - Puan Min yang mendengar pertanyaan Yerim ingin menjawab soalan gadis itu namun terus mendiamkan dirinya apabila Yoongi mencerlungkan matanya ke arah Puan Min.

She is Yoongi mom - ujar Lauren selepas sahaja dia dapat menstabilkan nafasnya. Yerim terkejut mendengar kata-kata Lauren manakala Yoongi mengetap giginya kerana menahan marah.

Eommoni, jemput masuk.. - pelawa Yerim lembut. Lauren yang mendengar suara lembut Yerim membuat riak wajah meluat.

She don't need to come at my house! Please get out now!! - Puan Min yang mendengar suara keras Yoongi menelan kasar air liurnya sebelum bersuara.

Eomma balik dulu la sebab ada hal ni. Lain kali kita berbual.. Lauren kajja - ujar Puan Min lalu menarik tangan Lauren untuk keluar dari rumah agam Yoongi. Yerim memandang tepat wajah Yoongi dan Yoongi memandang sekilas sebelum meninggalkan gadis itu terpinga-pinga di halaman rumahnya.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

The LastWhere stories live. Discover now