Yerim
Aku memandang tepat ke arah Yoongi yang sedang leka menjamu selera selepas apa yang berlaku. Dia hanya mendiamkan dirinya selepas semua yang berlaku dan terus menjamu selera tanpa menegur aku. Aigoo..
Oppa.. - tegur aku lembut.
Yoongi hanya memandang sekilas ke arah aku sebelum kembali menjamu selera. Grrrr, geram pula aku dengan perangai dia.
Aku dah habis makan. - ujar Yoongi dingin sebelum mengangkat pinggan kosongnya ke dapur.
Dia dah mula pakai aku-kau pula. Merajuk teruk la ni.. Aku terus bangun dari duduk dan menuju ke arah Yoongi yang sedang membasuh pinggan kotornya.
Min Yoongi - aku bersuara perlahan tapi tegas menyebabkan dia memusingkan tubuhnya menghadap aku.
Mwo? - tanya Yoongi dingin.
Perlu ke awak ignore saya sampai macam ni? Apa yang saya telah buat? - aku bertanya keras.
Kau nak tahu apa kau buat!! Kau pergi ajak betina tu masuk rumah aku kenapa?! Kau tahu tak sebab dia aku jadi macam ni!! - Yoongi menengking aku.
Aku tersentak mendengar tengkingan Yoongi dan air mata aku mengalir dengan laju.
Kenapa awak mesti tengking saya? Kita baru kahwin sehari tapi awak dah tengking saya macam saya ni tak ada perasaan. It's so hurt, Min Yoongi - Yoongi tersentak melihat aku menangis teresak-esak.
Sampai hati dia, tengking aku macam tu sekali!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Yoongi mengeluh apabila Yerim berkurung di dalam bilik tidur mereka berdua. Menyesal pula ikut perasaan dia. Yoongi menaiki tangga lalu menuju ke bilik tidur.
Sayang? - Yoongi mengetuk pintu biliknya.
Open this door please. I'm sorry because yelled at you my love. Yoongi ikutkan perasaan sangat - Yoongi cuba memujuk Yerim untuk membuka pintu bilik.
Yerim hanya mampu menangis di bantal agar Yoongi tidak mendengar tangisannya.
Min Yerim!! Open this door now!! - Yoongi mengetuk kuat pintu bilik tersebut.
Kesabarannya sudah menipis dan penyakitnya ingin menyerang. Yerim yang mendengar suara keras Yoongi terus bangun dari pembaringannya dan menuju ke pintu bilik lalu membukanya.
Yoongi merenung tajam ke arah wajah sembab isterinya lalu memegang kedua belah wajah Yerim.
Min Yerim, aku tak suka tengok kau berkurung dalam bilik! Kau buat aku rasa macam aku ni tak guna!! - Yoongi bersuara keras.
Yerim yang mendengar kata-kata Yoongi terus menggelengkan kepalanya dan memegang kedua belah wajah suaminya. Yerim tahu yang dia terpaksa turunkan egonya agar penyakit Yoongi tidak menyerang lagi.
Sayang, Yerim minta maaf. I'm just tired. Yerim minta maaf sebab meninggikan suara dekat oppa. I'm so sorry. - Yerim memeluk erat tubuh Yoongi.
Dia dapat merasakan Yoongi bernafas dengan berat. Yerim mengusap lembut belakang suaminya itu dan Yoongi semakin bertenang lalu memeluk kembali tubuh isterinya.
Sayang, Yoongi pun nak minta maaf. - ujar Yoongi lembut lalu mencium dahi Yerim.
Yerim menarik nafas lega sebelum mengeratkan lagi pelukkannya.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
The Last
FanfictionAsal kau masih terhegeh-hegeh dekat sini?! Aku dah cakap yang aku tak layak untuk kau! Aku ni gila! - Tengking Yoongi Even awak gila, saya tetap sayangkan awak, Yoongi.. - pujuk Yerim Walau apa pun yang terjadi, aku akan jadikan kau hak milik aku...