●7●

55 6 0
                                    

Yoongi teringatkan kata-kata Jin.

Flashback

Jin merenung tajam ke arah wajah Yoongi. Yoongi membalas kembali renungan tersebut.

Min Yoongi, kenapa kau buat Yerim macam tu? - Yoongi ketawa sinis mendengar pertanyaan Jin.

I do that for her own good, hyung. Aku tak nak dia terseksa sebab aku. - Yoongi memeluk tubuhnya.

Masalahnya, kau dah rogol dia and kau halau Yerim!! What happen if she pregnant?! - Yoongi terdiam mendengar tengkingan Jin. Untuk pertama kali, Jin menengking dirinya.

It's not my problem anymore, Jin hyung. - Jin yang mendengar jawapan Yoongi hampir pitam.

Kenapa Yoongi kejam sangat?!

Fine, tapi aku nak kau tahu Yoongi, kalau Yerim mengandung anak kau, aku akan berkahwin dengan dia. Aku akan bertanggungjawab - Yoongi tersentak mendengar jawapan Jin.

End of Flashback

Yoongi mendengus kegeraman sebelum keluar dari biliknya. Dia nak pastikan yang Yerim sudah meninggalkan rumahnya. Yoongi membuka bilik tetamu yang menempatkan gadis itu.

Kosong... Yoongi tersenyum sinis tapi didalam hatinya hanya Tuhan yang tahu. Meronta-ronta ingin mencari Yerim dan memeluk gadis itu dengan erat lalu memujuk Yerim untuk kembali bersamanya.

Mata Yoongi terpandang surat yang Yerim tinggalkan di atas katil. Yoongi melangkah masuk ke arah bilik tersebut dan duduk di atas katil lalu mengambil surat tersebut.

To my beloved Min Yoongi...

Yerim tetap sayangkan Yoongi sunbae walaupun sunbae halau Yerim. Jangan lupa makan ubat... Jangan lupa makan ikut masa ubat tu... Jangan pengsan lagi secara tiba2 sebab Yerim dah tak ada disisi sunbae. Sunbae tak gila but sunbae special. Ingat tu.

I love you so much, sunbae.

Yoongi tersenyum senget selepas membaca surat Yerim dan tanpa disedarinya, air matanya gugur walaupun senyumannya masih ada. Tangisannya semakin kuat dan dia memeluk erat surat tersebut.

" Aku pun cintakan kau, Jung Yerim. Maafkan segala yang telah alu buat dekat kau. Tak kira dekat sekolah menengah hingga sekarang. Aku buat semua ni untuk keselamatan kau sendiri. Maafkan aku, Yerim maafkan aku!!,"

Yoongi menangis sehingga tertidur. Dia menyesal tapi apakan daya semua benda dah berlaku dan dia tidak boleh memutar kembali masa.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Yerim termenung diruang tamu rumah sewanya. Yerim tinggal seorang tanpa keluarga disisinya kerana dia pun tak tahu rupa ibu bapanya. Yerim dibesarkan di rumah anak yatim dari kecil.

Yerim POV

Yoongi sunbae dah makan ke belum? Dia pengsan lagi tak? Dia dah makan ubat ke belum? Risaunya aku.

Aku berjalan ke bilik aku dan mengambil Iphone5 aku. Aku mendail nombor Yoongi sunbae yang Jin oppa bagi semalam. Aku nak call tapi aku takut yang Yoongi sunbae tak akan angkat. Eottokaji?

Aku meletakkan kembali telefonku di meja lampu. Aku berbaring dan memejamkan mata. Ketika itu, aku teringat akan ciuman hangat Yoongi sunbae ketika dia merogol aku.

Aku mengeluh dan cuba untuk melelapkan mata tapi aku asyik teringat akan sentuhan dia. Jantung aku menjadi sebal dan aku menangis lagi. Aku memang cintakan dia, tapi kenapa Yoongi sunbae buat aku macam ni?

Tak boleh jadi ni, aku nak penjelasan dia.

End of POV

Yerim mengelap air matanya sebelum keluar dari biliknya dan keluar dari rumahnya.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Yerim sudah berada di hadapan rumah Yoongi dan dia melangkah masuk ke dalam perkarangan rumah tersebut. Yerim membuka pintu utama rumah tersebut menggunakan kunci pendua yang berada di bawah alas kaki rumah Yoongi.

Sunbae? - Yerim pelik melihat keadaan rumah itu gelap. Yoongi dah pindah ke?

Yoongi yang mendengar suara melalui bilik tidurnya tersenyum manis namun selang beberapa saat senyuman itu mati dan hanya pandangan kosong yang tinggal.

Yoongi keluar dari biliknya lalu menuruni tangga dan menuju ke arah Yerim. Yerim yang melihat kelibat Yoongi memberikan senyuman manisnya dan menuju ke arah Yoongi.

Stay there! - suara Yoongi yang kasar menyebabkan Yerim terus menghentikan langkahnya.


Asal kau masih terhegeh-hegeh dekat sini?! Aku dah cakap yang aku tak layak untuk kau! Aku ni gila! Kau pegi balik sekarang! - Tengkingan Yoongi menyebabkan Yerim tersentak kerana terkejut.

Yerim tak akan balik selagi Yerim tak dengar penjelasan awak!!! - Yerim membalas tengkingan Yoongi.

Kau nak aku jelaskan apa lagi, Jung Yerim?! Dah cukup jelas aku cakap yang aku tak cintakan kau!! Pergi balik sebelum aku buat sesuatu yang teruk kat kau lagi!!! - Yerim hanya menggelengkan kepalanya lalu menuju ke arah Yoongi lalu memegang kedua belah wajah Yoongi.

Yoongi kaku apabila Yerim mengusap lembut wajahnya.

Even awak gila, saya tetap sayang dan cintakan awak, Min Yoongi. Tolonglah buka pintu hati awak untuk terima saya dalam hidup awak. Saya benci tengok awak terseksa keseorangan. Saya nak sentiasa berada disisi awak tak kira awak sihat atau sakit.. Jebal Min Yoongi. - Yoongi menahan dirinya daripada menangis.

Yoongi tidak pernah sangka yang Yerim begitu mencintai dirinya dan Yerim juga terseksa melihat dirinya yang sentiasa berada didalam kesakitan.

Yoongi memegang kedua belah wajah Yerim sebelum bersuara.

Ini yang kau nak, jangan salahkan aku kalau kau menyesal nanti - Yoongi terus mencium lembut bibir mungil Yerim dan Yerim membalas ciuman tersebut.

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


The LastWhere stories live. Discover now