●10●

64 5 0
                                    

Yerim sedang mengemas katil Yoongi manakala Yoongi sedang mandi. Yerim termenung memikirkan macam mana cara nak pujuk Yoongi pergi ke hospital psikiatri. Idea datang dan dia terus mendail nombor telefon Jin.

 Idea datang dan dia terus mendail nombor telefon Jin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoboseyo, Yerim. Nape call oppa ni? Rindu ke? - sakat Jin.

Haha, ada-ada je oppa ni. Hmm Yerim nak minta alamat hospital psikiatri yang Yoongi sunbae kena pergi boleh tak? - Jin pelik mendengar permintaan Yerim.

Yerim nak buat apa dengan alamat tu? - Yerim melihat jika Yoongi sudah keluar dari bilik air.

Yerim nak bawa Yoongi sunbae pegi sana. Oppa tolong sent cepat sikit sebab takut Yoongi sunbae keluar tandas. - Jin terkejut mendengar kata-kata Yerim.

Yerim ada dekat mana ni? - tanya Jin.

Yerim ada dekat rumah Yoongi sunbae ni. Kami dah berbaik semalam. - ketika itu Yoongi keluar dari bilik air menyebabkan Yerim terus meletak telefonnya di atas katil Yoongi tanpa menamatkan panggilan.

Hello? Yerim_ah.. - Jin memanggil nama Yerim.

Kau bercakap dengan sape tadi? - Yoongi mengambil pakaiannya didalam almari.

Friend. Awak, hari ni kita keluar nak? - Yoongi yang mendengar permintaan Yerim memandang wajah gadis itu.

Aku malas. - ujar Yoongi pendek.

Ala, please chagi.. Jom jenjalan. Erim nak jenjalan. - Yerim menuju ke arah Yoongi lalu memeluk lengan teman lelakinya.

Hmm, malas. - ujar Yoongi pendek.

Min Yoongi, jomla.. Yoongi... - Yerim membuat suara manjanya sambil tangannya mengusap lembut perut Yoongi.

Hmm, hajima Yerim. - Yoongi bersuara lemah. Susah betul nak mengelak bila Yerim dah buat perangai manja dia. Dari sekolah menengah tinggi, manjanya tak pernah hilang.

Yerim tak akan berhenti selagi Yoongi tak nak kuar dengan Yerim. - Yerim dengan beraninya mengusap lembut dada Yoongi.

Aish, fine but with one condition. - ujar Yoongi sambil memegang tangan Yerim yang mengusap dadanya.

What? - ujar Yerim pendek?

Yoongi tersenyum sinis sebelum menolak tubuh molek gadis itu diatas katilnya sebelum menindih tubuh teman wanitanya itu.

Yah, Min Yoongi! - jerit Yerim manja sebelum ketawa kecil.

Yoongi mencium lembut bibir Yerim dan Yerim membalasnya. Jin yang mendengar bunyi ciuman tersebut terus menutup panggilan tersebut.

Dada Jin sakit tanpa sebab. Dia tahu yang Yerim mencintai Yoongi tapi dia sendiri pelik kenapa dadanya sakit apabila mendengar Yerim berbaik dengan Yoongi.

" Kim Seok Jin. Apa yang kau fikirkan ni? Yoongi tu dah macam adik kau. Aish!,"

Jin menaip alamat hospital psikiatri yang Yoongi perlu pergi dan meyambung kembali kerjanya yang tertunggak kerana panggilan telefon Yerim.

The LastWhere stories live. Discover now