●12●

53 4 0
                                    

Yoongi dan Yerim sudah berada dirumah Yoongi. Yoongi terus sahaja duduk didalam biliknya berkurung. Yerim yang melihat keadaan teman lelakinya terus menuju ke bilik Yoongi dan mengetuk perlahan pintu bilik tersebut.

Yoongi buka pintu ni. - selang beberapa saat Yoongi membuka pintu biliknya.

Yerim terkejut melihat wajah teman lelakinya begitu pucat.

Yoongi, okey? - Yerim mengusap wajah Yoongi. Dirinya dilanda perasaan risau.

Yoongi hanya mendiamkan dirinya lalu meletakkan kepalanya dibahu Yerim.

It's hurt. So much hurt. - Yerim terkejut mendengar rintihan Yoongi.

Chagi sakit dekat mana ni?! - Yerim terus gelabah.

My mind.. It has to many voice. I can't handle it! - Yoongi memegang kepalanya lalu meramas rambutnya dengan kasar.

Yerim terus memegang kedua belah tangan Yoongi. Yoongi terduduk lemah dan Yerim duduk dihadapannya. Yerim memeluk erat tubuh teman lelakinya lalu mengusap lembut belakang Yoongi.

Ignore that voice. - Yerim memujuk Yoongi.

Aku dah banyak kali cuba tak layan suara tu tapi ia makin lama makin kuat dan ia menyakitkan. Aku tak tahan. I wish that I was dead. - Yerim yang mendengar keluhan Yoongi terus memegang kedua belah wajah teman lelakinya.

Min Yoongi!! Kalau awak mati, apa akan jadi dekat saya dan kawan-kawan awak?! Awak tak kesiankan saya ke? Awak memang tak sayang saya ke?! - Yoongi tersentak mendengar tengkingan Yerim.

Mata Yerim sudah berkaca dan tunggu masa sahaja untuk mengalir ke pipi.

A.a.aku sa.sa.sayang kau.. tapi... - belum sempat Yoongi menghabiskan kata-katanya Yerim terus mencium bibir Yoongi.

Yoongi kaku dengan tindakan Yerim sebelum membalas ciuman tersebut. Yerim mendalamkan ciuman tersebut dan memeluk leher Yoongi serta merapatkan tubuhnya ke tubuh Yoongi.

Selang beberapa minit, Yerim menghentikan ciuman tersebut dan meletakkan kepalanya dikepala Yoongi.

Jangan sesekali cakap yang awak tu beban sesiapapun. Saya tak pernah anggap awak sebagai beban saya. Saya cintakan awak. Saya terima segala keburukan awak. Saya akan sentiasa disisi awak walaupun awak dah tak perlukan saya. - ketika itu, air mata Yoongi dan Yerim mengalir laju.

Yoongi memeluk erat tubuh Yerim. Yerim membalas pelukan tersebut.

Awak pergi rehat dulu. Saya pergi amik ubat. - Yoongi menganggukkan kepalanya lalu bangun dari duduknya dan menuju ke katil lalu berbaring di atas katil.

Yoongi memejam matanya dan akhirnya dia terlelap. Yerim yang masuk bersama ubat-ubat Yoongi hanya mampu tersenyum nipis melihat teman lelakinya sudah tertidur.

 Yerim yang masuk bersama ubat-ubat Yoongi hanya mampu tersenyum nipis melihat teman lelakinya sudah tertidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yerim meletakkan ubat-ubat itu di meja lampu sebelum berbaring di sebelah Yoongi.

  ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

The LastWhere stories live. Discover now