1. Bölüm

7K 1.4K 7.6K
                                    

Merhabalar...

İlk bölüm ile açılışı yapıyoruz. Lütfen buraya okuma tarihinizi bırakır mısınız?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Keyifli okumalar❤

1. Bölüm

"Büyük hayaller kurun ve başarısızlık riskini göze alın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Büyük hayaller kurun ve başarısızlık riskini göze alın."

- Norman Vaughan

🔥

Hiçbir başarı hayal edilmeden gerçekleşmemiştir. Ve hiçbir başarı tesadüfi eseri olmaz ya da sıradan değildir.

Hayal edebiliyorsa insan, yapamayacağı hiçbir şey yoktur aslında. Hayaller, zihnin en güçlü anahtarıdır. Seni bilinmedik bir diyara da sürükleyebilir, uçsuz bucaksız bir denizin tam ortasına da bırakabilir. Zihnin anahtarı senin elindedir. Hayallere yön vermek, onları gerçekleştirebilmek gibi...

Hayaller, bir süre sonra azim ve hırsa bırakır kendisini. Azim, başarının tam göbeğine götürürken hırs seni başarıdan ziyade ateşin en ortasına atabilir. O yüzden azim ve hırs arasında çok ince bir çizgi vardır.

Tıpkı, başarı ve hayaller arasındaki ince çizgi gibi...

Şu da bir gerçektir ki; Bazıları sadece başarıyı hayal ederken bazı insanlar o başarıyı elde etmek için erken kalkıp yol alır.

İşte o bazılarından birisi de erken kalkmış, yol almış ve hayalinin ilk adımını atarak başarıya giden merdiven basamağındaki ilk hedefi gerçekleştirmişti.

"Tebrik ederim."

Gazetede çalışan herkes kendisini içten bir samimilik ile tebrik ederken o kendisine uzatılan dosyaya, büyük bir heyecan ile bakıyordu. Hayalleri şu an önüne sunulmuş, başarının en büyük anahtarına anbean ulaşmanın gururunu yaşıyordu.

Hayallerine doğru bir adım daha atmıştı.

Gülen yüzüne eşlik eden gülen gözleri karşısındaki adamı bulduğunda uzattığı dosyayı aldı. Parmakları sarı dosyanın şeffaf yüzeyinde hareket ettiğinde dosyanın soğukluğu ona oldukça iyi geldi.

"Tebrik ederim. Stajı tamamladın ve okulu da bitirmiş sayılırsın. Genç ve dinamik gazetecileri aramızda görmek çok güzel." Gülümsedi. Beyaz dişlerini ortaya serecek kadar büyük olan gülümsemesini herkese gösterdi. Oysa bunun altında yatan anlam çok net ve bilindikti, ben hayallerime giden yola ilk adımı attım ve bunu başardım.

Dosyayı göğsünün tam ortasına alıp bastırdığında derin bir nefesi ciğerlerine çekti ve herkese tek tek teşekkür etmeye başladı.. Lakin en büyük teşekkürü karşısındaki adama bahşetti.

"Çok teşekkür ederim. Bana hem kapınızı açtınız hem de bu yolda öğrenmem gereken her şeyi büyük bir içtenlikle öğrettiniz. Bu dosya sadece bir staj dosyası değil, aynı zamanda kendi dünyamda yarattığım gökyüzümün anahtarı."

OTOSTOPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin