Svi imaju snove i nade neki da postanu pjevači neki glumci neki poštovane osobe sa pristojnim životima.Moje pitanje su naše mogućnosti za naše snove.Može li zaista neko sa Balkana živjeti holivudski san.Velike zvijezde prešle su trnovit put do zvijezda i uspjeli su,neki iz sela neki iz velikih gradova iz malih kućića sa nasilnim roditeljima ali su uspjeli i sada su poznati i bogati a šta je sa ljudima koji su prešli trnovit put i nisu postigli ništa oni koji su jednostavno odbačeni i sada rade kao konobari jer su njihovi snove i nade jednostvano nestale negdje u putu za tim istim snovima.Zavaravaju nas da je sve moguće ako to stvarno želimo.Ja želim da budem popularan,da me neko zapravo poštuje i voli ,da se neko zaljubi u mene,da postanem veliki pisac,da nekad budem na prvom mjestu umjesto uvijek na zadnjem.Ja jako želim te stvari ali jesam li ih dobio,jesi se ti moji snovi ostvarili.Ne nisu,nije dovoljno da samo želiš nešto za to moraš raditi i biti spreman za puno razočarenja i puno odustajanja ali kada jednom to dobiješ okrenuti ćeš se i biti ćeš ponosan na sebe jer si sve to uradio i dobio što si htjeo.A ako ne dobiješ ostanu ti dva izbora ostaneš slomljen od života i svakog dana ustaješ jer moraš i čekaš smrt ili budeš ponosan na sebe jer si dalje živ poslije svega i kažeš "živote baš si kurva" i okreneš se svojim mogućnostima a te snove zamenteš i misliš ionako su bile glupe ideje i onda radiš u nekoj velikoj tvrtki sa pristojnom plaćom i nadom za napredovanje.Zavisi samo kako gledaš optimisčno ili pesimitično.Moj savjet od srca je taj iako vi znate da ne možete nikad nemojte dopustiti da vam neko to kaže jer to bi značilo da neko zna vaš um a ne znaju.Mnogo su me podcjenivali i dalje to rade ali kažem sebi vrijedi jer karma postoji i to me utješi.
Sa svom ljubavlju
EzraXCX