Give Up

30 4 6
                                    

Toliko se trudimo da odustanemo,od nje,od ljudi svega,barem ja.Svaki dan sebi govorim odustajem od svega,svaki dan lažno obećanje svaki dan ga prekršim i svaki dan su nova razočarenja,nove izdaje i onda te boli više i onda osjećaš sve više i sve je teže odustati.Mnogi kažu lako je odustati ali zapravo to kažu oni koji nikad ne gube i koji nikad nisu odustali,odustati je teško,jednostavno ne osjećati to je odustajanje,nemati dušu po meni to je odustajanje a ja to nikad ne bih mogao ne osjećati iako bih volio sve bi bilo lakše i jednostavnije,ali osjećam jer sam čovjek i ojećam kao svaki drugi.Lako je čestitati onima koji su pobijedili čestitajte onima koji su odustali oni su odustali od osjećanja odustali su od onoga što nas čini ljudima.Zato uvijek govorite ljudima koje volite nemojte odustati,recite im da je odustajanje teško i da boli i da kada odustanete padnate u ponor iz kojeg nema izlaza.Možda nam govore da nikad ne odustanemo jer previše boli i previše je toga na kocki.Želio sam toliko puta odustati i sa vremenom od pojedinih ljudi jesam,toksičnih ljudi,kod mene su pali u ponor iz kojeg nikada neće izaći.Ono što želim reći ne odustajde  od sebe odustanite od ljudi od kojih vam dođe da odustanete.Ovo je iskrenost od mene i ništa više.

#Slay

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now