Hello

22 5 16
                                    

Zdravo ljudi i ja nešto odlučio napisati u ovu svoju predivnu random knjigu.Danas mi je dan bio meh.Imao sam historiju prvi čas i zamal da prespavam.Onda sam imao informatiku pa dva časa matematike pa dva prakse.Smor živi ne znam kako sam izdržo majke mi jedva čekam da završi ova sedmica.Jest mi dosadila ova sedmica jbt.Pa bio sam na svadbi i nije bilo upola tako loše kako sam očekivao...jer pa jer je bilo piva...dovoljno rečeno.Msm ono ako se napiješ kao da nisi tu.Ali nisam se napio jer mi za to treba dobra muzika uz koju ću poludit a te muzike nije bilo.Pa svadba je bila lijepa ništa posebno.Počeo sam da gledam novu seriju Famous in Love.Inače u njoj glumi Bella Thorne koje nisam baš veliki fan ali super glumi jer je se pretvorila od velike kučke u pravom životu do simpa cure u seriji.Ugl serija se radi o običnoj curi koja dobije ulogu u velikom filmu koji treba da bude veliki hit nešto kao sljedeći sumrak i onda kako se ona bori sa slavom ugl super je,ostavit ću opening scene gore.Otkrio sam nekoliko novih pjesama koje su mi pre,Ruelle Whoose Side Are You On,Game of Survial od nje,Bell Bang Bang,i Sia California Dreamin.Počeo sam da čitam drugu knjigu od Divergent bio sam je ostavio ali dajem joj još jednu šansu.

Ostavite mi mišljenje o sceni Famous in Love i hoće te li je gledati.Toliko od mene

#Slay

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now