Hvala na nominaciji @Andyevamala
Odgovori na pitanja:1.Datum rođenja i godina
27.5.2001 Gradačac BiH
2.Da možeš živjeti bilo gdje,gdje bi to bilo
U New Yorku u nekom umjetničko-slikarsko inspirisanom stanu negdje blizu centru grada
3.Imaš li brata ili sestru
Imam sestru 20 godina staru.
4.Da ćeš umrijeti za 1h sta bi uradio
Pa prvo bih upoznao sve glumce/glumice iz Pretty Little Liars,napisao bih duugo pismo obitelji,porodici,svima koji me znaju kako sam se osjećao cijeloga života i moje mišljenje o njima i koliko su važnu ulogu igrali u mom životu,onda bih otišao do Bruklinskog mosta u New Yorku i bacio bih se sa njega i tako završio u vijestima i postao poznat po tome kako sam umro.
5.Vjerujte li u sudbinu
Ne,mislim da je sudbina samo jos jedan izgovor koji čovjek koristi kada napravi grešku i kaže sudbina je takva.Trenutci nisu određeni sudbinom određeni su nama i našom odlukom u tom nekom trenutku.
6.Vjerujete li u duhove
Ima raznih vrsta duhova kao što je duh prošlosti ili duh neke voljene osobe haha moram malo filozofirat,ima trenutaka kada vjerujem ima trenutka kada ne vjerujem,više je onih u kojim vjerujem.
7.Vaš pogled na svijet
Nemam pogled na svijet jer nisam vidio čitav ali ono što sam vidio dosad ostavilo me u podiljenom mišljenju,ima ljudi koji su me razočarali i ljudi koji su me osvojili.Svoj pogled na svijet mogu vam reći 1h prije smrti,kada sve vidim.
8.Jeste li zaljubljive prirode
Ne.
9.Da li vam se neko sviđa i zašto
Trenutno ne.
10.Opišite sebe u 5 riječi
Sanjiv,nestrpljiv,osjetljiv,nezadovoljan,orginalan...
11.Imate li kućnog ljubimca
Ne.
12.Omiljena boja
Plava.
12.Da li je žumance bijelo ili belo
Nije bijelo ili belo nego je žuto.