Pet Peeves

43 6 20
                                    

Okej do neki dan nisam ni znao šta znači pet peeves ali skonto sam odprilike,to je nešto što te nervira kod ljudi ja mislim ako ne onda ovo su stvari koje me nerviraju kod ljudi:

1.Prva stvar koja me najviše nervira da bi mogao ubiti osobu koja to radi i onda sebe je mljacaknje kad jedeš,to je kada jedeš i kada su ti usta otvorena ko u krave i izgledaš kao da jedeš kamenje a ne hranu.Uhhhh što me to nervira nauči kako se jede mooolim te.Znači kad čujem svaki zalogaj koji si žvačeš nešto ne valja

2.Ljudi koje se konstatno žale na mane drugih i nešto što oni rade a oni su isti ako ne i gori.Evo moj savjet pogledaj se u ogledalo i skontaj se u životu.Mislim u redu je da se žališ na druge ljude ja to stalno radim dok znaš da ti imaš svoje mane i nisi svetac.

3.Ljudi koje rade stvari koje ne vole.Bože zašto sebe tjerati da radiš nešto što ne voliš ako ne voliš okani se toga i to je to.Osim ako te neko ne goni pištoljem ne moraš to raditi

4.Kad neko govori iz razreda joj kako sam loše uradio ili uradila i onda čitav dan melju kako su grozno uradili i onda sutradan urade najbolje od svih ostalih.Jebo te znaš da si uradio uradila dobro što se praviš idiot i glumiš nešto ako znaš kako da si uradio zašto govoriš da ne valja,ZAŠTO?

5.ULIZICE, uh ovo mora biti nešto što mrzim najviše na svijetu.Kad ima novi profa il neki novi u društvu,il neko sa kim želiš biti dobar.Kad uđeš nekome u guzicu toliko da te mogu roditi znači stvarno,ja to mrzim i to nikad ne radim ja sam što jesam i neću biti prema nikome više fin samo što su bolji,ne ponašam se prema tebi kao i prema svima drugima.

6.Kad mi neko ne govore šta im smeta kod mene u lice,ne reci mi šta ti smeta i možemo pokušati popraviti,ako ne moramo se ni družiti a ne da ideš iza leđa i govoriš nekoj lijevoj osobi kada sam tu.

7.Kad smo kod druženja one osobe što idu za nekim kao cuke i slušaju i gledaju sve što rade i ne mogu disati bez njih,kuliraj

8.Kada mi neko napravi planove u zadnjoj minuti i očekuje da se pojavim a ako ne onda se ljute,možda sam imao planove neke nisi mi jedina osoba u životu

Pa ovo su neke pet peeves koje mene nerviraju.Odlučio sam da radim na kraju svakog poglavlja nešto kao šta čitam i kako napredujem sa čitanjem.Trenutno čitam dvije knjige a to su Harry Potter koji mi je zasada dobar sviđa mi se što se radnja odmah dešava i ide brzo ali ne prebrzo i počeo sam sinoć zapravo knjigu koju sam DNF(Did not finish)prije nekoliko mjeseci a to je"Djevojka iz voza ili Girl on the Train"odlučio sam da joj dam još jednu šansu.

#Slay

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now