Šta se ovo dešava,ja ponovo postujem poglavlja i to redovno omg,pa da to se dešava i ovo poglavlje se jednostavno moralo desiti.Pročitao sam knjiga u kojima je bilo likova koji su me zaista nervirali.Ovo su neki od njih
Mare iz Crvena Kraljica-Ovo je dosta velika knjiga oko 400 stranica,i ispočetka sam je čitao stvarno brzo za dva dana došao sam do 100 strane,i onda sam počeo polako odustajati i onda sam shvatio zašto ,zbog glavnog lika.Ako ne znate o čemu se radi otprilike,sada ljudi žive u distopijskom svijetu,i podijeljeni su na Crvene koji nemaju nikakva prava i koji su niko i ništa i nemaju moći,dok su Srebrni uzvišeni i imaju moći blablablaa,i onda se Mare nađe na dvoru i sazna da zapravo OMG ima moći i mora ostati jer ako se sazna da Crvena ima moći krenuti će pobuna,i tako je kralj i kraljica žele udati za njihova sina.......Mare se toliko trudi da bude ona požrtvona i ona cura koji uvijek misli na druge prije sebe,i sve bi to bilo uredu da se uradi na pravi način suptilno,ali ona stalnooooo podjsjećaaaa čitaoca na svojeee žrtvonje,omg moram da živim u dvoru da spasim svoju obitelj,omg moram da zaštitim svog najboljeg prijatelja.......želi da bude sljedeća Katniss Everdeen samo što ne može jer nas Katniss ne podsjeća konstano na svoje žrtvonje ona to čini jer hoće da zaista zaštiti svoju obitelj a ne da samo ispane požrtvana,omgggggggg mogu da pričam o ovome čitavu vječnost i što više mislim više me nerviraaaaaa,pa zato ostavimo na ovome.
Bella Swan-svi smo ovo predvidjeli mislim naravno da jesmo svi smo znali da će se ovo desiti,ona je sve što mrzim kod jednog lika,ona je ona posebna cura od čitave škole dečki koji balave za njom ona se zaljubi u onog koji je odbija i koji je neće oh i ispadne da je on vampir kako prigodno,ima puno djevojki na wattu i htjeo bih da mi kažu nakon što ih neki dečko jednom odbije one ga ne bi ponovo pogledale a kamoli se obratile a ne nakon što je odbije 10000 puta,pretpostavljam da Bella nema nimalo samopoštovanja ili ponosa ili je jednostavno obolila u mozak i ne zna šta radi,nakon što mene neko jednom odbije ja sam sa njim završio ,zato što imam ponosa,bio sam gotovo završio sa knjigom ali sam je morao ostaviti jer više nisam mogao da čitam to smeće od knjige i smeće od lika a i btw kako nekome može biti romantično dok te gleda kako spavas,ako meni to neko uradi tražim broj od ludnice ili policije.
Margo Rot Spiglemen iz Gradovi na papiru-ovo su dva lika koja mi možda najviše smetaju,sama knjiga mi je bila jedna od težih da završim jer mi je bila toliko naporna i toooliko dosadnaaaaa da ne znam kako sam je završio ali zato sam sam kriv jer je ovo bila romantika čista romantika ili loša imiticija što ja baš i ne volim,ja više volim uvrnuto mračno,triler,a ovo je bilo suprotno od toga,Margo mi je najviše smetala u knjizi,toliko se trudila da bude onaj misetrijozan lik da bude tajnovita,da je jednostavno ispala naporna i ispala je prava kuja,i Kventin je tu negdje sa njom,ipak naučio sam lekciju a to je da nikada ne pročitam knjigu od John Greena.Ikad.Više.
Amma iz Oštri Predmeti-Uh ova knjiga je nešto drugo...toliko je uvrnuto i toliko bolesno,knjiga je savršena na bolestan način,uglavnom radi se o ubojstvima u malom gradiću i novinarka Camil Priker poslana je na sazna više o njima,knjiga je Gossip Girl ili PLL samo na puno uvrntiji način i bez stalkera,i puuno ozbiljiiniija,uglavnom ovaj je lik je tu ga mrziš ona je ona kuja koja je grozna prema svima,ali mi nije upropastila knjigu,jer kao što sam rekao tu je da je mrziš,ali kraj knjige,ALI KRAJ KNJIGE,je....znači nisam je volio ali nema veze knjiga mi je i dalje omiljena.