U zadnje vrijeme počeo sam shvaćati da su celebi ljudi baš kao i mi imaju osobine baš kao i mi samo što su poznati i što imaju novca više od nas,sa tim da su kao obični ljudi ima nekih koje mrzim,evo nekih.
Ansel Elgort ako ga ne znate bio je u filmu The Fault in Our Stars,simpa je dečko i sve al ga ja jednostavno ne volim,žao mi je ali ne volim ga.
Justin Bieber,okej da jedno razjasnimo imam veliko poštovanje za njegovu muziku ne slušam je ali znam da ima nekih dobruh pjesama i da se slušaju i prodaju znači što se tiče muzike nema mu se šta reći,ali njegovi postupci je ono što me tjera da ga ne volim,kako se ponaša prema fanovima,kako se tuče i ostalo ...izvinte ali ja tako mislim
Kylie Jenner,ne ne i ne,fake jednostavno fake i tjt
Katy Perry žao mi je ljudi opet ima dobru muziku koja ja većinu slušam,ali što se mene tiče previše je dvolična jedno govori drugo radi.
Beyonce okej ona mi je okej nije da je ne volim nego je jednostavno previše precijenjena šta god ona radi omg ona to radi ona je jedina koja to smije npr,ona diše ona je najbolja u tome daj pls
Will Smith,ne znam pravi se da je nešto što nije a to mi se ne sviđa
Sa tim da kažem iako ih ne volim,poštujem njihov rad jer je trebalo da dođu dokle su došli svaka im čast zato,ali mi se njihovi postupci ne sviđaju i tjt.
Jel sam spomenuo da svaki put kada se moram voziti sa sestrom proučim sve moguće i stisćem svoju zamišljenu kočnicu.Sa tim rečeno kada smo se vraćali iz grada naišli smo na kamion u veoma uskoj ulici i naletio je pravo na nas,jedva smo se skolnili morali smo na pločnik čak ići,ooh ali to nije to dok je utjeravala kola u garažu zamal me nije pregazila pa da vam kažem da sam naučio puno o životu u zadnjih nekoliko dana glavna lekcija od svih je ta da nikad ne sjedam sa sestrom u auto,i biti ću živ.
Recite mi koje koristite sajtove za gledanje filmova?Mišljenje o Belli Throne?
pS objavio sam novu priču Imperiju i ako možete pogledati i ostaviti mišljene to bi bila kul od vas.
#Slay
EzraXCX