Najbolja noć u životu

54 6 7
                                    

Okej znam da zvuči dramatično ali za sada mi je najbolja u životu pa da počnem

Ovo je bilo 6.maja 2016 godine .Moja sestra je na faksu u Tuzli(grad u BiH za one koji ne znaju)i pošto smo nas dvoje jako bliski tamo sam išao često i te noći išli smo u Pub,to je bar u kojem je odlična muzika uživo i sve je super. Prvo smo otišli u u njene kolegice i drugarice stan gdje smo dočekali još jednu drugaricu i kolegicu i njenog rođaka kasnije je došao još jedan momak.Okej mi smo došli u taj bar i pivo za pivo ja sam se opustio(a ja kad se opustim ja se baš opustim)pjevali smo svaku pjesmu naglas dok nije završila  i na zadnjoj pjesmi sam plesao valcer sa tom jednom kolegicom i ne sjećam se puno ali sjećam se da nije baš išlo(popio sam 6 krigli piva dotad da je bilo dobro nešto ne bi bilo u redu sa mnom) i bili smo u baru do pola tri ujutro i izašli smo napolje i grad je bio prazan i mogu reći da je to bio jedan od najboljih prizora ikad,tako velik i pun grad da bude potpuno prazan bilo je predobro bez ljudi bez ičega pokazao mi je neku svoju ljepotu koju nikad neću zaboraviti.Jeli smo i hodali smo sa drugog kraja grada na drugi kraj u stan te cure.I mi smo se rapodijeli u sobe i ja sam spavao u veeeelikom medi i malo je reći da je bilo neudobno jer sam nosio puno poderane i uske hlače,ali nekako sve loše je bilo dobro.

To je moja najbolja noć i nikada je neću zaboraviti od atmosfere do ljudi  do piva...Htio bih zahvaliti sestri i svima koji su bili na toj večeri,nikada je neću zaboraviti....

Kasno u noć.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora