13RW and Blue Whale

23 6 13
                                    

Kao što sam rekao počinjem da pišem o temama koje ste mi dali.Odlične su i potrudit ću se da dam svoje najiskrenije mišljenje.

Prvo serija sa kojom vjerujem da je većina ljudi upoznata a to je 13 Reasons Why.Ako ne znate  o čemu se radi u osnovi serija govori o curi koja je počinila ubojstvo i ostavila 13 kaseta o ljudima koji su je doveli do toga.Prije nego što je ova serija izašla svi su bili zaluđeni njome i ajmo da budemo iskreni samo zbog toga što je Selena Gomez režirala a da li bi dobila toliko publiciteta da nije nje to sad nije ni bitno jer je serija osvijetila ono što je bitno i ono sa čim se većina tinedjera bori a to je depresija.Ali nakon nekog vremena serija je počela dobivati kritike od udruga za pomaganje i psihogloga na način koji serija pristupa depresiji a to je ako ti neko nešto loše uradi nema pomoći i ti se ubiješ.Iskreno ja seriju volim jer sam se povezao sa glavnim likom i njenim problemima.I zato mi serija puno znači.Ali moram da gledam logično i na neki način razumijem one koji ne razumiju seriju.A to je zbog problema sa kojima se glavni lik suočava i sa glavnim likom.Mnogi misle da su to problemi sa kojima se bi se mnogi mogli izboriti.Ali ja se ne slažem sa tim nekome nešto pada teže nego drugo.Ali nešto sa čime se ne slažem sa serijom a to je da ima pomoći iako je to teško pojmiti.Mislimo da nas niko ne razumije i nikog nije briga.Ali to nije istina samo smo u toj fazi o kojoj vjerujemo u to.Uglavnom serija defintivno ima mana ali jedan veliki razlog zbog kojeg se meni sviđa jeste taj što je po meni opisala kako se osjećam i što je doprla do mene.Ali želim da razjaznim da ima pomoći i da samo trebamo da znamo gdje da je tražimo.Imam mnogo toga kažem ali se zaptljem pa sam ovako nekako to irazio.To je moje mišljenje o seriji.

A sad druga tema a to je Plavi Kit ili Blue Whale igrica ili izazov kako god to želite zvati.Već sam pisao o tome ali malo.Uglavnom to je neki izazov koji igraš pedest dana i na zadnjem se danu ubiješ.Koliko je ovaj izazov istina ja ne znam.Ali ukoliko jest ovo je moje mišljenje o njemu.To je mnogo bolesno i ti ljudi iza ovog izazova mi se gade.Oni svjesno ubijaju tinedjzere.Oduzimaju živote ljudima koji još nisu ni postali ljudi.Oni to koji to rade nadam se da nose na duši ako je imaju živote ljudi od 15,16,17 godina i neka se sjete da nikada neće imati život.To je jedna stvar druga stvar je iskreno se nadam da me nećete razapeti,su oni koji igraju ovo.Oni su svjesni šta rade,oni koji su napravili ovaj izazov su ga samo napravili niko ga nije morao igrati ali igra.Niko ne tjera te tinedjere da se prijave i da igraju,znaju posljedice i znaju šta će se dogoditi.Oni to urade znajući šta rade.Treća stvar je ta zašto ljudi ne rade ništa da spriječe ovo.Oni sjede dok djeca umiru i šalju pisma roditeljima da nagledaju djecu na internetu.To nije rješenje.Rješenje je da se policija uvuče ovo jer su ovo kriminalci koji ubijaju djecu.Ukoliko je ovo stvarno to je bolesno i strašno  i nemam riječi.A može nešto što eksplodira i sazna se da je lažno.A ako nije ovo se mora pod hitno da završi i okonča.

Pa nekako ispade da je tema ovog dijela samoubojstvo.I ako niste shvatili poruku želim da kažem da ima pomoći.Ako je ne nalazite u roditeljima javite se nekoj udrugi ili anonimoj telefonu.Nekog jest briga,uvijek ima pomoći samoubojstvo nije rješenje i nikad neće biti.Pa želim da kažem da mi se Vampriska Akademiju sviđa i da sam na 80 strani.To je sve

#Slay

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now