Pretty Little Liars Rant

37 6 12
                                    

Okej sada ću da vas sve šokiram ja sam opsjedunt sa PLL.Znam,znam ne možete da dođete sebi.Pa sada govoriti o svojoj Love-Hate vezi sa ovom serijom,okej nema HATE samo nekih nelogičnosti.Ako ne znate o čemu se radi moje pitanje je jeste li živjeli pod kamenom.Ali u osnovi 4 prijateljice se ponovo sastanu kad saznaju da im je prijateljica umrla i počnu dobivati prijeteće poruke od osobe koja se potpisuje sa -A i prijeti da će otkrit sve prljave male tajne.Ovdje ću pričati općenito o seriju a da sad govorim o omiljenim epizodama i trenutcima,to može da bude skroz nova priča i eto sada razmišljam da je napravim....šalim se....Pa evo,ps može biti spoilera

Prvo i prvo kako te bičarke uvijek izgledaju dobro a pod prijetnjom su da izgube život svaki dan i da im se otkriju tajne.One su konstatno pod prijetnjom da im se desi nešto što im može promijeniti život a one izgledaju kao da su sišle sa modne piste.Ne znam za vas ali da meni neko prijati oduzimanjem života ne bih izlazio iz kuće a kamoli da se oblačim kao da imam svog stilista.

Druga stvar je veza Arije i Ezre,njenog profesora engleskog,nemojte me shvatiti pogrešno EZRIA je LIFE ali ona spava sa osobom koja joj predaje u školi i na kraju se zaruči,ZA SVOG JEBENOG PROFESORA ENGLESKOG,mislim kad bi se to desilo u stvarnom životu,pa dobro ako imaš priliku...ali okej ako zanemarimo cijelu tu stvar da si u vezi sa osobom koja ti predaje njihova veza je najbolja u seriji jer je nekako iskrena(da naravno kako da ne)i jer su oni slični i baš idu zajedno.Ugh ali ne znam ako ste gledali sada zadnje finale sezone njegova se bivša za koju se ispostavilo da je mrtva vratila se i ona i Ezra su se poljubili na televiziji,kujo bolje ti je vrati se u mrtve dok te nisam ja vratio.

Treće je zašto uporno idu u šume i napuštena mjesta idete ravno u smrt i one nastavljaju uporno da idu na ta mjesta kao da mole da ih se ubije.Skontajte se.

Četvrta stvar je kako roditelji ne shvate da je Rosewood opasno mjeste.10 ljudi je ubijeno u jednoj školskoj godini i oni ostave svoje kćerke u tom mjeste kao na izvolite ubijte ih.Jesu se usrećile sa roditeljima svaka im čast.

Još nešto zašto nikad ne odu na policiju,mislim neko ti prijeti da ti oduzme život a ti hoćeš da ga sama  središ,mislim policija je tu a ti ideš da hvataš ubojicu.Pa okej ako ste željne smrti onda samo navalite.

A sada da malo uporedim seriju i knjige.Mislim da su knjige malo bolje sa tim da ima 18 KNJIGA ,ali ja sam pročito prve četiri i sada tražim petu ali knjige imaju nekako luđe obrtaje uh previše je komplicirano da bih objasnio.Ali dajem malu prednost knjigama samo zbog veće doze misterioznosti.

Ali želim da kažem da je ova serija nekako postala dio mog života(nikako dramatično)i da mi pomogne da pobjegnem u najluđi svijet i da zaboravim na svoje probleme barem nakratko.Ima svojih mana ali po meni  je savrešna i da jedan savjet ako kažete nekom PLL fanu da mrzite seriju očekujete hordu i vojsku da krene na vas

Sad trenutno čitam potpuno nepovezano sa ovim pored Harry Pottera i Gossip Girl seriju knjiga i došao sam do 4.U skorije vrijeme biti će i Gossip Girl Rant.

All Love

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now