fRiEnDs

12 2 0
                                    

Upravo nešto mislim,i mislio sam na svoje prijatelje,i nemam ih mnogo u tome je problem.One koje imam,su...ne znam.Imam osjećaj da sam zamenjiv.Sa jednom prijateljicom mi smo u razlicitim skolama i s tim krecemo se u razlicitim krugovima drustva.I imam osjecaj da smetam njenom drustvu i ne znam na neki nacin utice na nase prijateljstvo.Toliko mi je dosadilo da budem ogranicen jer nemam prijatelja koji bas vole izlaziti.Mozda sam gledao previse serija ili filmova,ali zelim da jednom izađem i da samo budem opusten a problem je sto nemam prijatelja koji to vole raditi,i ako izlaze ,izlaze bez mene.I znam rješenje trebaju mi novi prijatelji.A problem je sto ne znam kako se sprijateljiti, i kako naći nove ljude.Ispada sad da sam nezahvalan na ovim prijateljima sto imam i zbilja nisam,ali ne znam imam osjećaj da me se stide i da sam tu kad nije niko drugi.Želim da mislim da su mi najbolji prijatelji ali uvijek me nesto koči kad to želim da kazem,a znam i zasto jer nesto nedostaje,i to što nedostaje meni stvarno smeta.Koliko god puta pokušo nešto da ispravim,samo napravim stvari gorima i ponovo se vrate na staro.Toliko mi je dosadilo da budem ograničen jer nemam dovoljno prijatelja,nadam se samo da stvari postanu bolje,jer postajem očajan i imam osjecaj da trunem ahhahhhahaha.

Kasno u noć.Where stories live. Discover now