Zdravo ljudi pošto sam se zadnjih nekoliko poglavlja izvalčio sa nekim tagovima i random pitanjima danas ću nešto zapravo napisati a to je hate i hateri.Neću da sada budem kao neki jao kako je mržnja loša želim da stane blablabla.Mržnja jest loša i ja se slažem nisam sad neki loš čovjek koji podržava mržnju ne,nego samo sam realan i mržnja je dio naših života i uvijek će biti ljudi koji će mrziti i ljudi koji će voliti ali mrzim kada ljudi pretjeruju sa tom mržnjom.Ljudi su ovih dana previše osjetljivi i to je teško pogotvo za celebe jer oni kažu jednu pogrešnu riječ u rečenici i net se na njih obori.Ima zaista ljudi koji su loši i koje treba staviti na mjesto ali treba znati kada je dosta i koji su to loši ljudi.Naprimjer ako neka osoba ne daj Bože kaže nešto loše Justinu Bieberu ( ps svaka čast njegovim fanovima kad ih tretira kako tretira),svi krenu na tog nekog a nisu daleko od istine a Jennifer Lawrence koja je savršena u svakom smislu svi hejtaju na nju.Znači osobe koje rade loše stvari ne dobijaju hate a osobe koje urade jednu greškicu pokopaju ga zbog toga.Ne hejtam na JB ali umijem da razlikujem njegovu muziku i njegove postupke to je sve.Ono što hoću da kažem hejt je tu i uvijek će biti ali na nama je da ga smanjimo.A sada da hejtam na knjige koje ne volim.
Druga stvar o kojoj hoću da pričam je knjige koje mrzim a to su Paper Towns i Sumrak i Domaćin.Razlog što su samo tri knjige koje mrzim je taj ako mi se ne sviđa knjiga ja ću je ostaviti zašto bi radio nešto što ne volim osim ako nisam natjeran sa strane roditelja.
Sumrak_Domaćin_Stephanie Meyer
Znate kada kažu da nema loše knjige?Ljudi koji su to rekli nisu čitali knjige Stephanie Meyer.Da počnem sa Sumrakom nešto što mi najviše smeta kod ove knjige su likovi a ako ne volim likove odma mi je ostatak knjige nekako meh.Edvard sebe uzima previše ozbiljno ja sam vampir ne možeš biti sa mnom ja ću da živim vječno blabablaa a Bella je patečina kuja koja se samo žali i prenamaže i pati sa Edvardom kroz čitavu knjigu.To su likovi druga stvar je pisanje koje je amaterski iskreno vidjeo sam bolje pisce na Wattu,amaterski glupo patetična,treća je stvar radnja koje nema jer najveće otkriće koje dobijemo je da je on vampir i to je to,toliko o Sumraku,...a sad Domaćin pošto sam glupan kakav jesam rekoh sebi nije Steph tako loše dati ću još jednu šansu ja sam idiot idiotski,radnja zbunjuća,likovi nisu dobro urađeni,poglavlja preduga pisanje je se malooo popravilo ali to je to,kunem se pisala je dvije stranice o tome zašto se oni ne mogu poljubiti wow samo wow....
Paper Towns_John Green
Ovu knjigu ne mrzim nego me je samo razočarala iskreno možda sam očekivao previše stvar je ta da John Green nije loš pisac štaviše odličan ali stvar kod njegovih knjiga je da ja znam radnju a da nisam počeo čitati momak štreber cura popularna i to je radnja.I tako je kod ove knjige nešto što mi je najviše je glavni likovi a to su Kventin i Margo Kvetnin mi je bio naporan paćenik a Margo samo željna pažnje....
Još jedna stvar o kojoj hoću da nakratko govorim je moja prva priča a to je Krvava Osveta uh ako je budete čitali ne zamjerite prva mi je,želim ići da je ispravim po pogljavima ali me je stid da čitam šta sam napisao pa eto ne zamjerite.
Zadnja stvar o kojoj hoću da pričam je TBR(To be Read)stavio sam sebi gol na GoodReadsu da pročitam 40 knjiga ove godine i evo neke koje planiram da pročitam.
Prijestolje od stakla-Sara J.Mass
Crvena Kraljica-Victoria Ejvard
Lunarne Kronike-Marrisa Meyer
Eleonar i Park-Rainbow Rowell
Vampriska Akademija-Richelle Mead
Gossip Girl ostatak knjiga-Cecily Von Zigesar
Harry Potter-J.K.Rowling
Cvijeće do Alegrona zaboravio ime pisca.
Charlijev Svijet-Stephen Cposky
Grad od Kostiju serija knjiga-Cassandra Clare
Toliko od mene napredujem sa Djevojkom u Vozu i sviđa mi se tako mi je žao Rejčel i kako se ophode prema njoj i Harry Potter mi je okej i ide do dobrog
#Slay
EzraXCX