Zdravo ljudi.Joj kod mene svega ima a nema vremena.Sad su mi finalni testovi koji mi ovise od ocjene ne znam odakle da učim plus imam crteža završit a sutra mi je matt iz koje moram dobit,sve me jebe.Meni škola završa 7 juna a to dođe srijeda a vama?.Pročitao sam Vampirsku Akademiju i moram reći da sam odušvljen i da jedva čekam da uzmem drugi dio.A sada čitam treću knjigu u Divergent series,nekako mi je baš mrsko čitat,povelika je Bgm.A sada najviše volim kada me neko nominuje za tag,to je najlakše radit.Hvala @AndyevaMala na nominaciji.
1.Moja omiljena grupa je deff 5th Harmony.Poslušao sam njihov zadnji album7/27 i moram reći da sam skroz i potpuno odušvljen.
2.Trenutno živim za novu pjesmu od Camille Cabello Crying in the Club i THE QUEEN IS BACK,Miley Cyrus se vratila sa novom pjesmom Malibu koja mi je prenajnajnaj.
3.Uh to je teško pitanje ali kada me god pitaju to pitanje,sjetim se 11 minuta od Paula Koelja,nekako je ostavila najjači utisak na mene,ali među omiljenim su mi takođe od Sidni Šeldona Gnjev Anđela i Sniježnica i Tajna Lepeza
4.Ne
5.Lazanje nisam imao prilike da probam pa pica onda.
6.Pobunjena od Veronice Roth,četvrtu knjigu u Gossip Girl seriji knjiga,Vampirsku Akademiju od Richelle Mead,Dah Skandala od Sandre Brown,Patnje Mladog Wertera.
7.Bilo gdje nego ovdje ali ako moram da biram to bi bio San Fransico ili New York.
8.Lana logg
9.Da od klaunova.
10.Imam depresiju često.
11.Pa vjrt bi izašao u grad i sve očarao svojom ljepotom i bacio sve pod noge hahhahaha
12.Daa
13.Rekao bih da jesam
14.Sidni Šeldon Gnjev Anđela,Svaki dan od Davida Levitana,11 minuta od Paula Koelja,i bilo šta od Gijoma Musa iskreno.
15.Ne.
Drugi tag je 5 zadnjih screenshotova
Toliko od mene
#Slay
EzraXCX