Zdravo ljudi napisao sam poglavlje nove priče i nisam siguran da li je trebam objaviti.Evo ovdje poglavlje.Molim vas ako vam nije mrsko pročitajte i ostavite mi mišljenje.
To su bili oni Carrigontoni.Najpoznatija i najmoćnija obitelj u Los Angelesu.Oduvijek sam gledala njihov život i svijet sa poštovanjem i sa željom da uđem u njega.Mislila sam da je savršen.Kada sam ušla u njega shvatila sam da je to daleko od istine.
„Camila uđi molim te"rekao je Adam Carrigonton,šef carstva Carrintovinih
„Da gospodine"odgovorila je Camila lijepa 25 godina stara djevojka,lijepih očiju i prelijepe crne kose
„Večeras imam poslovnu večeru i htjeo bih da pođeš sa mnom"
„Naravno bilo mi bi zadovoljstvo"rekla mu je sakrivajući svoje uzbuđenje,jer je volila provoditi svaki trenutak sa njim,uživajući u pažnju koji joj je poklanjao.Nekoliko sati poslije našla se kod kuće,istrošene i skromne.Spremala se za večeru.Obukla je jedinu crnu malu haljinu koja joj se pripijala uz tijelo.Laskala joj je ta haljina,jer je pokazivala sve njene atribute.Potpetice su odzvanjale dok je izlazila iz kuće.Taksi je čekao,ušla je u njega spremna da pokori svijet ili barem Adama Carrigonta.Ušla je u restoran i tamo je čekao Adam sam bez ikoga.
„Mislila sam da je ovo poslovna večera"
„Pa može biti"
„Kako mislite"
„Vidim tvoj trud u kompaniji i mislim da zaslužuješ više mjesto ali molim te sjedi da večeramo pa ćemo pričati o tome"nekoliko sati i pića poslije već su se opustili kada je Adam ponovo progovorio
„A sada da pričamo o poslu i tvom položaju,tvoj je ako odeš sa mnom u hotelsku sobu i skineš tu haljinu"
„Ja..ne mogu da vjerujem da ste to rekli,ja ne prodajem svoje tijelo ni za koga,očigledno je da novac ne kupuje kulturu jer ste vi jedan veliki kreten"rekla je zgađena ponudom i pojurila kroz restoran,čula je da doziva njeno ime ali ona je izašla i nije se okrećala.Došla je u park i sjela na klupu.Bilo je tako mirno i tako divno.Došla je u ovaj grad da ostvari snovi,došla je sa 20 godina i rekla sebi da će za pet godina imati svoju tvrtku,imati slavu,novac ali sve što je uradila,bilo je to da je živjela u trošnom stanu,radila za velikog kretena za koga je mislila da je najdivniji čovjek nas svijetu.Najveći strah bio joj je da ne postigne ništa u životu i upravo se taj strah ostvarivao.Nekoliko sati kasnije probudila se u svom krevetu,u svom stanu još noseći haljinu.Čula je zvono na vratima.Sa mukom je ustala i došla do vrata.Otvorila je vrata i tu je stajao on Adam Carrignton.
„Gledaj ono stvarno nije bilo nešto što obično radim, i želim se ispričati i želim da znaš da te ne gledam kao običnu kurvu nego sam zaljubljen u tebe i to je sve"
„Vau isprika od Adama Carrintona to mora značiti nešto".
Vrata privatnog aviona su se otvorila i crvene potpetice sa elegancijom su sišle niz stepenice.
„Očekivali smo vas gospođice Fallon,nije bilo isto bez vas"
„Nedostajala mi je vrućina"
„Vjerujete mi nije bilo vruće bez vas,jel idemo odmah u kući „
„Imam vremena"rekla je hvatajući ga za kravatu i ulazeći na zadnje sjedište,pokidala mu je košulju i privukla ga sebi ljubeći ga strastevno,sat vremena kasnije nalazila se pred kapijom vile koja se činila kao dvorac.Ušla je u vilu,u susret joj je sišao brat Danijel.
„Nedostajala si sestro"
„Ah to mi svi govore,šta ima?"
„Pa ništa osobito,jesi vidjela tatu"
„Ne sada sam krenula"
„Mislim da je u radnoj sobi,idem sa tobom"ušli su u radno sobu,samo da bi zatekli tatu kako se strastveno ljubi sa nekom mlađom ženom
„Tata šta radiš"rekla je svom ocu Adamu Carringtonu
„Ili bolje pitanje koga to radiš"
„Djeco ovo je Camila,moja zaručnica"Fallon joj je uputila pogled koji je govorio da je neće uskoro zvati mama.