Nešto o meni

33 8 36
                                    

Dosadno mi je i želim da kažem neke činjenice o sebi.

Prije sam proveo čitave dane gledajući španske serije i zato pričam tečno španski,mogu nabrojati mnogo meksičkih glumica i glumaca i gledao sam španske serije iz 1980 i nadalje.

Volim da slušam povremeno RBD,a ako ne znate ko je to,to je najpopularniji bend u Meksiku i nadalje mnogo nadalje.

Ponekad znam biti površan i osjećati se drugačije od svoje porodice tj sestre mame i babe jer su darežljivi i strpljivi,msm nije da ja to nisam ali.mi je malo teže da gledam stvari kao oni jer oni gledaju razumnije dok ja sumnjam u sve oko sebe

Nisam imao najsrećnije djetnistvo iz jednog razloga,koji nisu moji roditelji i sestra jer su oni dio koji su ga učinili dobrim ali bio je drugi koji je razoog zbog toga.Mislim bilo je srećno ali ima tih trenutaka kojih ne želim da se sjećam.

Pisanje,kao serije i kao knjige su moja najveća utjeha.

Fan sam Miley Cyrus oduvijek i šta god ona radila neću je zamrzit i uvijek ću je podubirat.

Nešto što najviše mrzim su klišeji.

Nešto što je meni najodvratnija stvar na svijetu i što me uvijek zgrozi je silovanje.To je najgroznija stvar na svijetu i svaka čast onome ko to proživi.

Često se brinem o svojoj budućnosti.

Po horoskopu sam blizanac.

Više od ičega ovog ljeta želim da idem na ljetovanje.

  Volim piti hladno mlijeko.

Nemam pristupa mnogim knjigama koje bih želio pročitati jer u mom malom gradu nema knjižare a biblioteka je velika ali nema baš izbora koji bi ja želio.Ali u većini mi se slučajeva posreći i nađem knjigu a ako ne kupim u drugom gradu.

Često sam se gubio prije bio na ekzrurziji ili bio u gradu sa roditeljima.Ljudi veoma je često.

  Fasciniran sam teorijama zavjere pogotovo o smrti poznatih.

Moje korisničko ime na wattu spoj je Ezre lika iz Pretty Little Liars i zati što smatram da je lijepo ime i pjevačice CharlieXCX.

Evo malo sam pričao o sebi bilo je zabavno.Čitamo se sledeći put.

#Slay

EzraXCX

Kasno u noć.Where stories live. Discover now