Part 10

42 6 2
                                    

Danas ću pisati o temi koja mi je poznata i nimalo draga.O osuđivanju i nasilju.Nasilje i osuđivanje su po meni najveći problem današnjice i problem koji koliko god se trudili ne može iskorijeniti.Uvijek će biti ljubomornih ljudi,ljudi koji mrze,mrze bez razloga i tu mržnju iskale u često slučajeva na nekom nevinom.Mrze ga jer je bolji ili bolja u nečemu,jer se bolje ponaša,ima ljudi koji ga podupiru.I to im smeta jer ste u nečemu bolji u čemu bi oni htjeli biti bolje i onda vas vrijeđaju i ponižavaju da bi se oni osjećali bolje.Mnogo sam puta u školi od profesora na prezentacijama o naslilju slušao kako se osjećaju oni koji su bili vrijeđani i ponižavani i kako se to može popraviti.Nešto što mi je najviše smetalo kod tih prezentacija je to što oni zapravo nisu znali kako se osjeća neko ko je bio je zlostavljan i što ih zapravo nije briga,oni su to da odrade svoj posao kažu kako je nasilje loše i načine na koje možeš zaustaviti nasilje,i kada to urade vrate se uobičajnom poslu predavanja.Najgore je upravo to što ih nije briga i to se vidjelo na njima i na njihovim licima,i niko zapravo ne može govoriti o naslilju dok ga sam ne proživi.A oni koji najčešće prožive nasilje su oni koji su drugačiji  i koji su razlikuju po nečemu i često nakon vrijeđanja i ponižavanja oni se žele promijeniti i početi se ponašati kao svi ostali nadajući se da će se utopiti u masu i nestati,a to nije dobro to je loše uvijek sam smatrao da je biti drugačiji nagrada i biti drugačiji znači imati osobinu da radiš nešto svoje i nešto orginalno,razlikovati se znači biti sposoban da gledaš na svijet drugačije i to je dar kojeg se ne nikad ne trebamo i ne smijemo odreći.Moj savjet je za sve koje su proživili nasilje ili ga proživaljavu i ne pišem ovo samo tako jer znam kako vam je i znam kako boli i moj savjet je taj, nikad ne odustajte od vjerovanja u sebe ,nikad se ne mijenjate ni zbog koga,kasnije sve što ste proživili isplatiti će se imati ćete snage za nastavak dalje i za slijedenjem svojih snova,koji će se ostvariti jer zapamtite vi ste drugačiji a drugačije mijenja svijet.Ne očekujem da promijenim svijet ovim tekstom nego samo da pomognem onima koji se osjećaju kao ja,samo želim da znate da niste sami i niste i niste jedini koji su različiti,mnogo nas je i ovakvi kao mi mijenaju svijet.

All love

EzraXCX.

Kasno u noć.Where stories live. Discover now