Ne İstiyor?

7.3K 359 35
                                    

Kolumda hissettiğim acıyla ayağımı sertçe yatağın başlığına geçirdim. Bir anda sanki tüm kanım çekilmiş gibi vücudumu hareket ettiremez oldum. Ellerimi sıkan kelepçeyi o kadar zorladım ki yatak apal kan olmuştu. Şırıngayı içime boşalttıktan sonra iğneyi kolumdan uzaklaştırdı.

Ve ellerimi bağladığı ipile kelepçeyi çıkardı. Çıkardı ama yine de ona karşı duramıyordum. Çünkü hiç halim yoktu. "Ne yaptın? Neydi o iğnede ki? " Diyebildim kesik kesik.

Dudaklarını dudağıma bastırırken cevapladı .

"Morfin"

Resmen dudaklarıma işkence ediyordu.

Resmen dudaklarıma işkence ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uykum vardı ama uyuyamıyordum. Canım canıyordu ama bağıramıyordum üzerimdeki her şeyi teker teker çıkarıyordu. Karşı gelemiyordum. Ona dokunmama bile izin vermiyordu. Elimi kaldırmama kolumu hareket ettirmeme izin vermiyordu. Çaresizdim.

Teslim olmuştum. Bana istediğini yapmasına izin vermiştim zaten başka çarem yoktu ki. Ağlamaktan gözlerim ağrıyor ve kendimi kasmaktan sırtıma kramplar giriyordu.
Başımı ne tarafa çevirsem dudaklarımı buluyor ve kendisininkiyle birleştiriyordu.

Bu kadar acımasız olamazdı. Bi insan bu kadar acımasız olamazdı. Sizin izniniz olmadan birinin ellerini sizin üstünüzde gezdirmesi hiç hoş bir duygu değil. İstemediğim bir adam şu an tüm vücudumu esir almıştı. Ne yapmam gerektiği hakkında en ufak bir bilgim yoktu.

O kadar sık ve derin nefes alıyordu ki sanki maraton koşuyordu. Gömleğimi çoktan çıkarmıştı ve şimdi de eteğimi çekiştiriyordu.

"Keşke girmeseydim"

Durdu...

Ne söylediğimi anlamamış olacak ki yüzüme baktı.

Yutkundum.

"Keşke girmeseydim o lanet sokağa
Keşke dolaşsaydım
Bir saat daha fazla yürüseydim."

Dedim. Tekrar ağlayarak. Yüzüne bir an yerleşen acıma duygusu anında kayboldu. Ve işine geri döndü. Sonunda eteğimi de çıkarmayı başardı.

Teslim olamazdım onun bunu yapmasına izin veremezdim. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı. Dilini önce bacağıma daha sonra sürterek karnıma ve boynuma çıkardı.

Dilinin geçtiği yerler alev alev yanıyordu.
Bu yaptığı şeyin beni rahatsız ediyor olması gerekiyordu. Ama aksine hoşuma gidiyor ve yapmayı sürdürmesini istiyordum.

Saçmalama Alisya. Kendine gel. Onu tanımıyorsun bile. Üstelik bunu sana zorla yapıyor.
Bir şeyler yapmam lazım diye düşünürken arabadayken eteğimin cebine koyduğum bıçak aklıma geldi. O bıçak belki de şuan için tek kurtuluş yoluydu. Başımı sağa ve sola tekrar tekrar çevirdim. Ama eteğim ortalıkta görünmüyordu.

SENİN İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin