Benim amacım öldürmek değil.. Mahvetmek... (CİTY HUNTER'DAN BİR REPLİKTİR.)
YAZAR'DAN
İki gençte bir süre konuşmadılar. Kız sakinleşmişti. Şimdi ise kararan havayı izliyorlardı. Yoongi onu bulduğunda okul çıkışıydı. Şimdi ise saat 20.00 idi.
Yani 4 saattir beraberlerdi.
Genç kız yurda geç kalmıştı. Yurdun kapanış saati 20.00 idi. Yoongi kıza bakıp ''Uykun gelmiş olmalı. Artık gidelim mi ?'' dedi genç kızın gidecek yeri yoktu. ''Yurt kapanmıştır. Beni içeri almazlar. Sen git. Ben burada kalırım. '' dedi Genç adam onun yüzüne baktı. O da yurtta kalıyordu. Kızın dıştan görünüşü hiçbir sorunu olmayan kızlar gibiydi. Ama kollarında ki izler onu diğer kızlardan ayıran bir özellikti. Geçmişte kız zorluklar yaşamıştı. Başına gelen en küçük olay...
Babasının onu öldürmeye çalışmasıydı.
Yoongi biraz düşündü. Eğer kız da kabul ederse onu arkadaşlarının evlerinden birine götürebilirdi. Denemekten zarar gelmez diye düşündü. ''Eğer istersen... Beraber Taehyung'un evine gidebiliriz ? Benim en yakın arkadaşlarımdandır. ''dedi ve gülümsedi (gifteki gibi :D) kız onun gülümesemesiyle heyecanlanmıştı. ''Ah.. Ben.. Bilmiyorum.. Yani bu.. Biraz... '' kız kekelerken Yoongi hafif bir kahkaha attı. Ve kız o an anladı...
Min Yoongi onun ilacı olacaktı.
Yoongi kızın utanmasına karşılık gülümsedi ve kıza kalkması için elini uzattı. ''Ben senin arkadaşınım. Ve şimdi... Gidelim. '' dedi. Kız gülümsedi ve oğlanın elini tuttu. ''Pekala. Gidelim. '' dedi çantalarını alıp gittiler. Okulda sadece yatılı olan grup vardı. Bir bahane bulup çıkmaları lazımdı. Hiçbir şey yokmuş gibi kapıdan çıkacakları zaman Bekçi ''Durun bakalım serseriler nereye gidiyorsunuz ?'' dedi genç oğlan ve kız birbirlerine bakıp yutkundular ve aynı anda ''Run ?'' (Koş ?) dediler sonra aynı anda koşmaya başladılar. İkisi de kahkaha atıyorlardı. Nefes nefese kaldıklarında durdular. Birbirlerine bakıp kahkaha atıyorlardı.
Boş sokakta el ele attıkları kahkahalar yankılanıyordu..
Ve Yoongi'de anladı..
Birbirlerine ihtiyaçları vardı...
Onlar birbirlerinin kimsesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOBODY / MİN YOONGİ
FanfictionŞizofreni tanısı koyulmuş bir kız ile başa çıkabilir misin Min YoonGi ? Sevebilir misin onu gerçekten ?