Hergece sarıldım sana , sarılarak uyudum. Ama haberin yoktu sevgilim. Hiç olmadı da...
YAZARDAN
2 SENE SONRA
''Gözden ırak olan gönülden ırak olurmuş. '' derler.
Doğru mudur ?
Belki gerçekten sevmemişlere doğru gelebilir ama değildir.
Gerçekten bir insan seviyorsa mesafeleri umursamaz hiçbir zaman.
Mesafelerin önemi yoktur aşkta.
Uzaklardan daha güzel sever insan.
Dokunmadan , öpmeden , sarılmadan daha güzel sever...
Kyung Ha gibi.
O Min Yoongi'yi uzaktan sevdi hep.
Öpemeden sevdi.
Doya doya sarılamadan sevdi.
Kyung vazgeçebilirdi belki Yoongi'den ama yapamadı.
Yoongi onun ilacıydı.
Onun kimsesiydi.
Kyung yorulmuştu belki sevmekten. Ama vazgeçmezdi o. Asla vazgeçmezdi.
Genç kız hala uzaktan sevdiğine bakıyordu. Sevdiği ise sevgilisi ile beraber gülüşüyorlardı. Kyung duraksadı bir an... Belki bu kadar acı yeterdi ona ? Gitmeliydi. Kesinlikle gitmeliydi. Kız birşey demeden yıllardır kaldığı odaya çıktı ve eşyalarını toplamaya başladı. Gece olunca gidecekti. Kararlıydı. Bavulunu yatağın altına koydu. Eline Yoongi'nin en sevdiği tişörtünü aldı ve yatağa uzanıp kokusunu içine çekti.
Gitmesi iyi olacaktı. Belki de tedavisini yurtdışında bitirirdi ? Ve normal birisi olarak Yoongi'ye aşkını itiraf edebilirdi ?
Kız ağlarken odaya Yoongi girdi. Kız ona son kez sarıldı ve kokusunu içine çekti. Yoongi ise hala onu seviyordu. Kardeşten öte bir sevgiydi bu ama ona söylemeyip aşkını kalbine gömmüştü. Başka birileriyle unutmaya çalışıyordu onu.
Kız o gece ağlayarak uykuya daldı.
Alarm 3'te çaldığında kız kalktı ve hazırlandı. Son kez evdeki bütün herkesin odasına girdi ve sessizce vedalaştı onlar uyurken. Sıra Yoongi'ye gelmişti. Sarı saçlarını okşadı ve öptü. Kokusunu içine çekti uzaktan. Son kez baktı yüzüne baktı sevdiğinin.
Eline bavulu aldı ve yazdığı mektubu Yoongi'nin yatağının ucuna koyup çıktı.
O gene kimsesizdi..
SONRAKİ BÖLÜM FİNAL OLABİLİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOBODY / MİN YOONGİ
FanfictionŞizofreni tanısı koyulmuş bir kız ile başa çıkabilir misin Min YoonGi ? Sevebilir misin onu gerçekten ?