Acaba sen de benim seni sevdiğim kadar seviyor musun ? Hala...(Türkçe bir şarkıdan söz. )
MİN YOONGİ'DEN
Saat akşam 9 olmasına rağmen hala Kyung'u bulamamıştım. Onu bulmak istiyordum.
Nedensizce ona bağlanmıştım.
Jungkook ve Jimin yanıma gelip ''Hyung Kyung hala ortalıkta yok. Ne yapacağız ?'' dediğinde sinirle saçlarımı karıştırdım. ''BİLMİYORUM !'' Dediğimde Jin ''Sakin ol Yoongi. Elbette buluruz. '' dedi ve sırtımı sıvazladı. Nam Joon'da ''Pekala , iyi düşünün çocuklar. Kyung yüksek yerleri seviyor değil mi ?'' dedi. Doğruydu. O yüksek yerleri seviyordu. Çatıya bakmıştım ama yoktu. ''Gidebileceği her yere baktım Nam Joon. Yok !'' dedim başımı elerim arasına alıp kaldırıma oturdum.
Kimseden ses çıkmıyordu.
Bir çift ayakkabı gördüğümde hemen başımı kaldırdım.
Gelmişti.
Hızla ayağa kalkıp ona baktım.
Onun için endişeleniyordum işte !
Kardeşim gibiydi o benim !
Vakit kaybetmeden ona sarıldım ve ''Senin için ne kadar endişelendim biliyor musun sen ?!'' dediğimde o da bana sarıldı.
''Teşekkür ederim , özür dilerim ve seni seviyorum...'' dedi
Bu üç sözü söylerken sesinin kısılması...
Delirecektim.
Yüzüme baktı ve ''Beni gerçekten kardeşin gibi mi seviyorsun ?'' dedi
Birşey diyememiştim.
Başını tamam anlamında salladı ve ''Tamam oppa. Hadi gidelim. '' dedi
Oppa mı ?
Hey o kadar da değil !
''Oppa ? Ah bu kelimeden hoşlanmıyorum. '' dedim bahane olarak mantıklı gibiydi. Yüzüme baktı ve ''Kızlar bu kelimeyi kullanırlar. '' dedi ben birşey diyemeden Jungkook ve Jimin'nin koluna girip ilerlemeye başladı.
Halsiz olduğu belliydi. Kollarındaki hırkayı parmak uçlarına kadar çekmişti ve biz Haziran ayındaydık.
Kendine zarar vermişti.
Bu kız beni düşünmeden hareket ediyordu hep.
Ama ben onun kimsesiydim.
Bunu kendi demişti...
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIIIIIN :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOBODY / MİN YOONGİ
FanfictionŞizofreni tanısı koyulmuş bir kız ile başa çıkabilir misin Min YoonGi ? Sevebilir misin onu gerçekten ?