KYUNG'UN MEKTUBU

4.5K 386 42
                                    

Merhaba , Yakışıklım.

Sana böyle seslenmemi istediğinde gülümsemiştim. Bana Kelebeğim demeye başlamıştın sen de o gün. Güzel dünlerdi  Yoongi-ah. Teşekkür ederim bu zamana kadar yanımda olduğun için. İlacım olduğun için... Sen beni her ne kadar kardeşin gibi sevsen de ben öyle sevemedim seni Yoongi. Olmadı. Yapamadım. Ben seni hep aşkım olarak sevdim. Pişman değilim. Seninle hayata tutundum çünkü. Sen olmasaydın o gün... Ölebilirdim. Bileklerimi kestiğim zaman... İyi ki beni durdurdun Yoongi -ah. Teşekkür ederim. Sana aşık olduğumu o zaman anladım işte. Bana ''Hayallerimiz var. Onları gerçekleştirmeden ölemezsin Kelebeğim. Gidemezsin. ''  dediğinde anladım seni ne kadar sevdiğimi. Sana sadece kalbimde sorun var demiştim değil mi ? Üzgünüm yalan söyledim Yoongi. Ben kanserim. Beni o halde görmeni istemiyorum Yoongi. Gitmem gerek bu yüzden. Kanser olduğumu sana söylemedim çünkü bana acımanı istemiyorum Yoongi. Beni hep güzel olarak hatırla olur mu ? Beni unutmayacağını söylüyorsun ya hep? Hani bana hep ''Seni asla unutamam Kyung. Sen benim Güzel Kelebeğimsin. '' diyorsun ya hani ? Hani bana hep ''Senin gibi birisini asla bulamam. Sen benzersiz birisin Kelebeğim. Senin gibi birisini de bulmak istemiyorum. Sen bana yetiyorsun. '' demiştin ya ? Benim gibi birisini bulduğunda , beni özlediğinde bak gökyüzüne. Ben orada olurum Yoongi-ah. Bak gökyüzüne ve de ki ''Teşekkür ederim Kelebeğim. Bu zaman kadar yanımda olduğun için. Artık başkası var yanımda. Seni unutmadım kelebeğim. Seni seviyorum.. Benim Güzel Kelebeğim. '' de olur mu ? Benim duymak istediklerim bunlar. Beni unutmanı söylediğimde hep karşı çıktın. Gideceğim dediğimde hep gitme dedin. Ağladığım zaman yumruk attın duvarlara. Biliyorum Yoongi... Hissediyorum... Sen de bir an olsun sevmiştin beni. Ama fırsatımız olmadı bu aşkı yaşamaya sevgilim... Söz veriyorum iyileşip geleceğim yanına. Sımsıkı sarılacağım. O zaman beni kibarca reddet olur mu ? (bu söz alıntıdır. )

Seni seviyorum... Benim Yakışıklı Min Yoongi'm...

Güzel Kelebeğin...  Kim Ha Kyung.   


NOBODY / MİN YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin