BENİM VE HİKAYEM İÇİN FOTOĞRAF YAPMIŞLAĞR KFKFMDMFMC OWW LOU ;} ölümüm bu çocuğun elinden olacak *-* AAAAĞH !!!!!!!!
Ve tabii ki,,,
lollylarry94 bu bölüm sana ithafen olsun o zaman^^ böyle bir istekte bulunman beni mutlu etti ^-^ umarım beğenirsinİyi okumala~r ;)
"Lou! Şunu daha detaylı anlatır mısın, lütfen!?
"Tamam, bak şimdi,"
Louis anlatmaya başlamadan önce son kez merdivenleri kontrol edip sesleri dinledi. Konuşma sırasında Harry'ye yakalanmak istemiyordu.
"Harry'nin bir patronu var. Ve bu patrondan nefret ediyorum.-"
"Çünkü; Harry'de gözü var, değil mi?!"
"Evet Haz! Tanrım! Onu öldüreceğim! Ona ders vermeliyim; fakat bunu tek başıma yapamam. Yardımına ihtiyacım var."
Konuşmasının sonunda tekrar merdivenlere baktı ve gelen su sesine güvenerek devam etti.
"Bana işe yarar fikirler vermen gerek!"
Karşı taraftan ukala bir gülüş ve bilmiş bir sırıtma sesi geldi. "Kızlar!"
Uzak bir yere seslenerek birkaç hışırtı ve patırtı sesiyle birlikte üç kızın sesi de duyuldu. "Louis!"
"Biz buradayken, bu durum söz konusu bile olamaz!"
"Hey Louis! Bize biraz şu patrondan bahsetsene."
Sydney'in isteğinden sonra Louis heyecanla Patron'un hakkında bildiği bilmediği her şeyden, özellikle de abartarak, bahsetti ve kızlar onu ciddi bir şekilde dinledi.
"Anlıyoruz. Ne düşünüyorsun Brook?"
"Harry'ye nasıl yaklaşıyor? Yani bir örnek verir misin?"
Louis sinirlenerek gözlerini kıstı. "Beni rakip olarak görmeye 'çalışması(!)' olur mu, mesela?!"
"Bu ne cürret!-"
"Syd, Syd lütfen sakin ol! Hepsini o patron bozuntusuna sakla. Şimdi Lou, senden istediğim bize ev adresinizi vermen."
"Ne?! Ama-"
"Louis, bize güven."
"Pekâla." Louis, Harry'nin bir an önce ezberleyebilsin diye kağıda yazıp buzdolabına astığı adresi harfiyen kızlara söyledi ve onların ne yapacağını merak etti.
"Tamamdır Louis. Şimdi telefonu kapattıktan sonra son aramaları temizle, tamam?"
"Tamam, size güveniyorum kızlar!"
"Seni hayal kırıklığına uğratmayacağız Louis!" Ardından üç kızın da sesi duyuldu. "Seni seviyoruz!"
Telefon kapandığında Louis'nin suratında hoş olmayan bir gülümseme vardı. Hazel'ın söylediğini yaparak konuşmalarını silip telefonu aldığı yere bıraktı. Hala su seslerinin gelmesi Harry'nin keyif yaptığını gösteriyordu. Louis sıkılmaya başlamıştı. Bu yüzden merdivenlere ilerledi. Koşarak yukarı çıktı ve banyonun kapısına ulaştı.
"Harry!"
Geriye cevap alamadı ve su sesi de kesilmediğinde daha yüksek sesle bağırdı.
"HARRY!"
Su sesinin kesildiğini fark etti ve Harry'nin merkalı sesi duyuldu.
"Louis?"
"Evet Harry."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oh, let me be your teddy bear
FanfictionArtık Harry'nin de bir oyuncak ayısı var. hikaye başlangıç tarihi: Temmuz 2016